Prijzen onderhoud / herstellingen / vervangingen

Onderhoud e-golf bij 50k km, 220 euro voor algemeen nazicht, remvloeistof en interieurfilter vervangen.

Batterij zit nog in fabrieksgarantie dus noodzakelijk om onderhoud bij een garage te laten doen. Ook meevaller dat onderhoudsinterval om de 2 jaar is.

Valt heel goed mee.
Was dit je eerste onderhoud ?

Ik vandaag 310€ betaald voor Mazda CX5 voor gelijkaardig onderhoud. 3 jaar van de 6j garantie gepasseerd. (40.000km)

Wel leuk dat ze een gedetailleerd overzicht toevoegen. Nog 3,6mm profiel vooraan op de banden en 6,8mm achteraan 🫣

Voorkant schuift wel op nat wegdek. Kzal nog een jaartje riskeren 😅

Ik vandaag 310€ betaald voor Mazda CX5 voor gelijkaardig onderhoud. 3 jaar van de 6j garantie gepasseerd. (40.000km)

Wel leuk dat ze een gedetailleerd overzicht toevoegen. Nog 3,6mm profiel vooraan op de banden en 6,8mm achteraan 🫣

Voorkant schuift wel op nat wegdek. Kzal nog een jaartje riskeren 😅
Is dat een Decocars garage dan? Ik krijg geen detailoverzicht.

Onderhoud e-golf bij 50k km, 220 euro voor algemeen nazicht, remvloeistof en interieurfilter vervangen.

Batterij zit nog in fabrieksgarantie dus noodzakelijk om onderhoud bij een garage te laten doen. Ook meevaller dat onderhoudsinterval om de 2 jaar is.
Hmmm, mijn onderhoud was wel "maar" €140 maar de interval is terug 1 jaar ipv 2 zoals bij u.
Mijn e-Golf wordt dit jaar wel 8 dus kans is groot dat ik hem toch vanaf dan zelf onderhoud geef.

De "versnellingsbak-olie" die zogezegd lifetime olie is en volgens VW nooit moet vervangen worden heb ik zelf al op 50k ververst en op 100k doe ik het opnieuw.

Terug
Bovenaan