Prijzen onderhoud / herstellingen / vervangingen

Valt te zien vanwaar je bent of hoever je wilt rijden.
Boin is zeker een topkerel, maar das in kortrijk.
Heb je al een account op bimmer and more?
De meeste zijn ook heel tevreden van Lievens in Balen is dat, als ik het mij goed herinner.
Garage Crabbe in Bertem, zal ook wel goed zijn.

Waar kan ik die 'Boin' terug vinden? Kortrijk is hier niet ver en ik wil wel eens langs gaan met mijn probleem als het een goeie garagist is :)

Valt te zien vanwaar je bent of hoever je wilt rijden.
Boin is zeker een topkerel, maar das in kortrijk.
Heb je al een account op bimmer and more?
De meeste zijn ook heel tevreden van Lievens in Balen is dat, als ik het mij goed herinner.
Garage Crabbe in Bertem, zal ook wel goed zijn.
Regio Mechelen, Heist,.. maar wil gerudst wat verder rijden

En dan bedoel je dat Patrick Smets u afzet? Want over het algemeen is dat wel een redelijk goeie garage.
Nee, De Schepper en Gregoir al wel..
Patrick nog niet geweest. Auto staat gepland voor volgende week maar heb bij de andere 2 al stoten gehad.

Nee, De Schepper en Gregoir al wel..
Patrick nog niet geweest. Auto staat gepland voor volgende week maar heb bij de andere 2 al stoten gehad.
Mijn ervaring is dat ze wel goed zijn, alleen van die dingen als bandenspanning niet helemaal juist zetten Enzo, daar erger ik mij aan.
Het verkoopteam is wel super, maar daar heb je niet veel aan als je op onderhoud gaat natuurlijk.

Waar kan ik die 'Boin' terug vinden? Kortrijk is hier niet ver en ik wil wel eens langs gaan met mijn probleem als het een goeie garagist is :)
Boin is topkerel, heel geliefd op bimmer and more, raad u aan van u te registreren op dat forum, dan kan je is zien wat een realisaties die man doet.Zijn garage noemt BHT performance.

Iemand weet van een redelijke garage voor BMW? Officiële dealers pluimen me telkens en ben er over het algemeen niet tevreden van.

Ook, mijn spiegelkap is stuk gegaan bij aanrijding. Geraakt deze wel door de keuring? Is enkel aan de onderkant een stuk af, wel duidelijk stuk.
Hangt er vanaf of er scherpe onderdelen opzitten waaraan je een voetganger mee kan verwonden of niet bij aanrijden. Anders gaan ze daar niet voor afkeuren

Koppeling van de C3 zat vast paar keer druk opgezet. Vloog de pedaal uit zen kogelgewricht. Koppeling is nu los maar valt naar beneden, en blijft liggen. Als ik em in eerste versnelling zet geeft ie een klein zetje maar verder komt hij niet in beweging als ik gas geef. Ook in 2de niet.

Iemand idee wat het kan zijn?

Koppeling van de C3 zat vast paar keer druk opgezet. Vloog de pedaal uit zen kogelgewricht. Koppeling is nu los maar valt naar beneden, en blijft liggen. Als ik em in eerste versnelling zet geeft ie een klein zetje maar verder komt hij niet in beweging als ik gas geef. Ook in 2de niet.

Iemand idee wat het kan zijn?
Drukcilinder lek. Je koppelingsplaten blijven met andere woorden uit elkaar staan, waardoor je niet meer kan vertrekken.

Of bedoel je dat je koppelingspedaal hoog vast zat en dat je hem naar de vloer geramd hebt met druk te zetten? In dat geval zou ik dan eerder denken dat je koppeling vast zat en je het pedaalmechanisme kapot hebt gemaakt. Maar dan moet die auto toch al lang hebben stil gestaan.

Drukcilinder lek. Je koppelingsplaten blijven met andere woorden uit elkaar staan, waardoor je niet meer kan vertrekken.

Of bedoel je dat je koppelingspedaal hoog vast zat en dat je hem naar de vloer geramd hebt met druk te zetten? In dat geval zou ik dan eerder denken dat je koppeling vast zat en je het pedaalmechanisme kapot hebt gemaakt. Maar dan moet die auto toch al lang hebben stil gestaan.
Stond hoog vast en naar beneden geramd. Is een C3 van 2019 waar haast dagelijks mee gereden wordt.

Mogelijk kan het ook zijn dat je geen koppelingscylinder hebt maar een kabel. Sowieso is er iets aan gort.

Terug
Bovenaan