Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral het verouderingsproces. Vervuiling is relatief weinig door het gesloten circuit.Geldt die 2 jaar ook voor elektrische auto's, waar je grotendeels regeneratief remt, en die remolie dus "weinig werkt", of is die 2 jaar omwille van het verouderingsproces in die remolie?
Er zijn verschillende soorten remolie, de meest gebruikte zal DOT 4 zijn, best toch is laten vervangen, kost niet veel en is belangrijk.Geldt die 2 jaar ook voor elektrische auto's, waar je grotendeels regeneratief remt, en die remolie dus "weinig werkt", of is die 2 jaar omwille van het verouderingsproces in die remolie?
Remolie is hygroscopisch, das de voornaamste reden dat die op een tijdstermijn wordt vervangen ipv een kilometerinterval / gebruiksintensiteit.Geldt die 2 jaar ook voor elektrische auto's, waar je grotendeels regeneratief remt, en die remolie dus "weinig werkt", of is die 2 jaar omwille van het verouderingsproces in die remolie?
Ik ook, er werd dan wel bij onderhoud gecontroleerd of er niet te veel water in zat, want dan moet die wel vervangen worden.Nu, ik heb nog 5-6 jaar gereden op dezelfde remvloeistof, zolang die niet bruin of zwart wordt, is er weinig aan de hand.
Ik kan mij niet herinneren op m'n vorige wagens dat de remolie ooit is vervangen geweest. en toen ik hem wegdeed was die 10 jaar oud.Vooral het verouderingsproces. Vervuiling is relatief weinig door het gesloten circuit.
Nu, ik heb nog 5-6 jaar gereden op dezelfde remvloeistof, zolang die niet bruin of zwart wordt, is er weinig aan de hand.
Die zal wel vervangen geweest zijn hoor, waarom zou je besparen op zoiets belangrijk als remmen en het kost bijna niks lolIk kan mij niet herinneren op m'n vorige wagens dat de remolie ooit is vervangen geweest. en toen ik hem wegdeed was die 10 jaar oud.
elke 2 jaar vind ik ook beetje overdreven eigenlijk. dat ze een controle doen, akkoord, maar elke 2 jaar vervangen lijkt mij overkill.
Remvloeistof die vocht heeft opgenomen kan je zien aan de kleur. Zolang die niet donker begint te worden, verliest die vloeistof ook geen eigenschappen. Koelvloeistof is ook zoiets, dat moet ook vervangen worden zogezegd, maar ook dat is een gesloten circuit waar eigenlijk niets mis mee kan gaan zolang je controleert.Die zal wel vervangen geweest zijn hoor, waarom zou je besparen op zoiets belangrijk als remmen en het kost bijna niks lol
Als uw auto elk jaar binnengaat en die vervangen nooit uw remolie, zoek dan maar een andere garage lol
Copy/paste internet
remvloeistof vervangen om de 2 jaar is de standaard aanbeveling voor de meeste auto's, omdat het vocht absorbeert, waardoor het minder efficiënt wordt en kan leiden tot 'vapor lock' (lucht in het systeem) en verminderde remkracht. Dit zorgt voor veiligheid, omdat het systeem optimaal blijft werken; volg altijd het onderhoudsschema van de fabrikant, maar check de vloeistof ook tussendoor op kleur (troebel/donker = direct vervangen).
Welk model, jaar en motor?Waar kan ik voor een bmw zien wat er gedaan moet worden op een bepaald aantal km’s?
Bijvoorbeeld voor de bougies
Bij Toyota doen ze dat zeker niet elke 2 jaar. Bij VW groep wel.Die zal wel vervangen geweest zijn hoor, waarom zou je besparen op zoiets belangrijk als remmen en het kost bijna niks lol
Als uw auto elk jaar binnengaat en die vervangen nooit uw remolie, zoek dan maar een andere garage lol
Copy/paste internet
remvloeistof vervangen om de 2 jaar is de standaard aanbeveling voor de meeste auto's, omdat het vocht absorbeert, waardoor het minder efficiënt wordt en kan leiden tot 'vapor lock' (lucht in het systeem) en verminderde remkracht. Dit zorgt voor veiligheid, omdat het systeem optimaal blijft werken; volg altijd het onderhoudsschema van de fabrikant, maar check de vloeistof ook tussendoor op kleur (troebel/donker = direct vervangen).
Zat net in de auto dus had eens gekeken.In het boekje heb ik het niet gevonden want dat heb ik nog
Daar staat dat de auto wel zal aangeven wanneer hij op onderhoud moet
En dat klopt maar ik zou graag eens weten wat op hoeveel km vervangen moet worden
Is een BMW 1 benzine van 2019