Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan altijd wel in den atelier op't werk terecht mits goedkeuring van den baas, maar is vaak geen probleem. Is ook warm en droog, zeker met dit weer wel een must.Idd dat heb je wel nodig + een goeie plaats.
Nu heb je deftig materiaal.
Renault Megane 4 GT GrandtourPure oplichterij. Welke auto? Remschijven kosten gemiddeld 50EUR en blokken nog geen 40EUR.
80EUR voor de schijven en 30EUR voor de blokkenRenault Megane GT Grandtour

Daar zeg je het. Voor VW heb je een 12punts doppenset nodig. Een krik en assteunen, een sterke slagmoersleutel of je moet geluk hebben dat je plaats heb voor een gewone sleutel met een lange buis erop om die meeblokhouders los te krijgen.Kon eventueel nog €50 goedkoper, maar was dan van het merk Ridex en die hebben voor remschijven en blokken niet echt een goeie reputatie.
Met het juiste materiaal weliswaar niet zoveel werk.
Voor de mijne waren die 12-kant doppen niet nodig.Daar zeg je het. Voor VW heb je een 12punts doppenset nodig. Een krik en assteunen, een sterke slagmoersleutel of je moet geluk hebben dat je plaats heb voor een gewone sleutel met een lange buis erop om die meeblokhouders los te krijgen.
Welke VCDS kabel heb je dan en moet je dan ook (betalende) software gebruiken voor VAG?Gisteren de remblokken en remschijven van mijn Skoda Superb 3 Kombi 1.4 TSI zelf vervangen. Alles van Febi Bilstein gekocht op Autodoc.
Remblokken vooraan: €31
Remblokken achteraan: €20
Remschijven vooraan: €58
Remschijven achteraan: €67
Totaalprijs: €176
Was een 2-tal uurkes eraan kwijt.
VCDS kabel had ik al jaren geleden gekocht zodat ik zelf wat werk kan uitvoeren, service resets kan doen en foutmeldingen, etc. kan nakijken.
Voor het kleine prijsverschil, koop ik toch ook liever een "gekend" merk dan Ridex.Kon eventueel nog €50 goedkoper, maar was dan van het merk Ridex en die hebben voor remschijven en blokken niet echt een goeie reputatie.
Met het juiste materiaal weliswaar niet zoveel werk.
Ik vermoed gewoon de VCDS software zelf, heb recent ook een kabel gekocht maar ben er nog niet toegekomen om alles te installeren.Welke VCDS kabel heb je dan en moet je dan ook (betalende) software gebruiken voor VAG?
Heb de VCDS HEX v2 unlimited VINs. Is inderdaad éénmalig betalend voor die licentie en onbeperkt te gebruiken op elke VAG behalve Lambo en Bentley e.d.Welke VCDS kabel heb je dan en moet je dan ook (betalende) software gebruiken voor VAG?
Voor het kleine prijsverschil, koop ik toch ook liever een "gekend" merk dan Ridex.
Zelf ook voorbije week olie + alle filters voor 3 verschillende voertuigen gekocht en nog wat kleine prullen en kwam op 380€, als ik dat laat doen mag je minsten een 1 voor dat getal zetten.
Momenteel bezig met het differentieel van mijn bmw E34 aan het vervangen + voorste veerpoten.
Je moet uiteraard wel wat gerief en plaats hebben.
.
beide remmen laten herstellen, ketting aanspannen, kettingkast rechttrekken en een bout werd vervangen bij het achterwiel.Das stevig, maar ik denk dat je overal dat wel zal betalen.
Wat heb je allemaal laten doen?Als ik vragen mag?
Als je op youtube een paar filmkes kijkt, kan je ook al ver komen en hier bestellen.
![]()
bike-components | Online shop for bicycle components and accessories
Find bike parts and accessories for MTB, road, gravel, trekking and e-bikes. Huge choice of components, clothing and tools for Your bike | bike-componentswww.bike-components.de
Fietswinkel waar mijn vriendin haar elektrische fiets heeft gekocht, heeft de tarieven op de website staan:beide remmen laten herstellen, ketting aanspannen, kettingkast rechttrekken en een bout werd vervangen bij het achterwiel.
Dus €86 ligt dan wel in lijn.Voor een onderhoudsbeurt aan je fiets in een van onze ateliers betaal je 80 euro. Voor bakfietsen is het onderhoudstarief 90 euro.
...
De kosten voor eventueel te vervangen onderdelen vallen buiten het genoemde tarief.
Ik zou u toch aanraden van dit zelf te doen, persoonlijk doe ik dit al 17j zelf.beide remmen laten herstellen, ketting aanspannen, kettingkast rechttrekken en een bout werd vervangen bij het achterwiel.
Ik heb nog nooit remmer vervangen van een fiets of een ketting aangespannen.Ik zou u toch aanraden van dit zelf te doen, persoonlijk doe ik dit al 17j zelf.
Heb toch een fortuin in mijn zak gestoken hierdoor lol
Ik herinner me nog een collega dat vertelde dat een andere collega naar de fietsenwinkel was geweest voor een platte band lol 25euro en das 15j geleden.Ik koop mijn binnenbanden bij carrefour hyper dat zijn de beste hun huismerk.Ik rijd nooit plat lol