Merci voor de info. Tanuki en Avondland ook!Ja, hier al een paar keer via MPB verkocht zonder problemen.
Ze geven wel zeer weinig maar je bent er dan wel gewoon snel van af.
Hier voornamelijk met minder interessante dingen gedaan die je zelf 2dehands niet verkocht krijgt.
Hij staat ondertussen klaar voor verzending. Ik heb er wel één lens uitgehaald, dus ik wacht nog een aangepaste bon af... ineens bood er iemand vraagprijs voor m'n Sigma 10-20. Dat is het probleem, zeker met die Pentax-vattingen. Nikon en Canon vind je makkelijker, maar raak je ook makkelijker weer kwijt

Ondertussen ben ik het geld al aan het uitgeven nog voor ik het ervoor gekregen heb... Ik zit e-norm te twijfelen over de Sigma 18-50 2.8. Ik heb al een 18-135 (reislens, heel tevreden mee, maar niet lichtsterk) en heb een 50mm 1.8-prime als lichtsterke aanvulling daarop voor wat portretten of creatievere dingen. Maar die 18-50 zou die (en een eventuele volgende 35mm) wel kunnen vervangen, en dan moet ik een pakje minder wisselen. Het enige wat me wat tegenhoudt, is de grote overlap tussen 18-50 en 18-135.