Procentueel tarra-salaris incl pensioen (zonder RSZ of deelsandalen)

Ja of nee?

• Minder

Stemmen: 5 29,4%
  • Meer

Stemmen: 10 58,8%
  • Afhankelijk van het geslacht liever niet

Stemmen: 12 70,6%

• Totaal aantal stemmers
    17

Loser

Supermoderator
Crowdfunder FE
Het wordt weleens tijd om eindelijk eens een zicht te krijgen op de huidige stand van zaken binnen de wereld. Daarvoor voeren we graag een steekproef (in de vorm van een Paul) uit die we kunnen transponeren. Maar dan moeten jullie wel beloven eerlijk te zijn! Beloofd, hè?

Het gaat specifiek om de middenklasse die het zwaar te verduren krijgt. Dus alle arme mensen niet antwoorden. We wilen alleen mensen die kiezen voor een mooi tara-salaris, niet mensen die kiezen voor centbijten. Anders kun je alles bewijzen. Trolls zullen eruit gehaald worden, want één antwoord in de Paul is onmogelijk alleen weten jullie nog niet welk.

We zijn benieuwd naar de resultaten! Ze worden elk hafuur geüpload naar het Rekenhof, dus hopelijk kunnen we live meevolgen!

O ja, en alle rijke mensen ook niet antwoorden. Vanaf jacht 3 moet je maar een eigen topic maken. DENK HIEROM. We moeten de grens ergens leggen, dus we hebben die wetenschappelijk bepaald volgens de Globale Watervoertuigenschaal. Hier is over nagedacht, vragen hierover worden niet beantwoord, maak dan maar een eigen Paul.

En wat voor een Paul is dat dan? Jambers? Dhoore? Mccartney?
Het topic is nog maar een minuut open en we zitten al met de eerste flauwe plezante... Zeker een arme. De Paul bovenaan deze tred natuurlijk.

De tred over Poll Jambers mag je zelf openen, maar dan wel in https://www.beyondgaming.be/forums/reality-tv-soaps/. En die over Joseph McCartney is voor P&A, maar daar kom ik nooit en ik weet niet wat dat hiermee te maken zou hebben.

Ik heb een BMI van 26, behoor ik dan tot de middenklasse, of mag ik zwaarder doorwegen op deze poll?

ik moest altijd langs de zeikkant van de klas zitten dus ik ben geen middenklasse. Echt self made dus bende paul-pers.

en daarom deel ik mijn crocs dus niet. Ik stapte niet graag door de pis van Nostorius.
Hoog tijd dat men iets doet aan deze links groene lobby die tegen pis is. Make pis great again. Of beter gezegd: spraw, żeby PiS znów był świetny

Het was te peizen dat rijke mensen niet mogen antwoorden. Alweer een bewijs dat de linkse lobby het modteam is geïnfiltreerd om hun woke-agenda door te duwen. Het wordt tijd dat Elon Musk dit forum overneemt en hernoemt naar Y.

Dat gezegd zijnde, mijn antwoord is 54.

Myślę, że jesteś strasznym marudą. Odwal się!
zgłoszono
Het was te peizen dat rijke mensen niet mogen antwoorden. Alweer een bewijs dat de linkse lobby het modteam is geïnfiltreerd om hun woke-agenda door te duwen. Het wordt tijd dat Elon Musk dit forum overneemt en hernoemt naar Y.

Maar dat mag hier weer niet gezegd worden.

Zijn dan alle platformen binnenkort niet uitverkocht? Enkel Z nog over?

Ik ben gene Zorro eh, ik zal sebiet effe bellen naar mijne private banker en notaris, effe A tem W al vastleggen. Wie wil mag een lettertje per keer overkopen, aan woekerwinst voor mezeluf uiteraard...

Het topic is nog maar een minuut open en we zitten al met de eerste flauwe plezante... Zeker een arme. De Paul bovenaan deze tred natuurlijk.

De tred over Poll Jambers mag je zelf openen, maar dan wel in https://www.beyondgaming.be/forums/reality-tv-soaps/. En die over Joseph McCartney is voor P&A, maar daar kom ik nooit en ik weet niet wat dat hiermee te maken zou hebben.
Dan stelt ge eens een intelligente vraag om er voor te zorgen dat de antwoorden hier ietwat niveau hebben (help de armen der dwazen noem ik dat) en krijgt ge zo een antwoord. In andere landen zou ge voor zoiets u pollekes verliezen.

Ik heb gekozen om een meer te krijgen in plaats van een salaris. Hopelijk kunnen we volgende week kiezen tussen dopgeld of een waterfiets.

Ik heb gekozen om een meer te krijgen in plaats van een salaris. Hopelijk kunnen we volgende week kiezen tussen dopgeld of een waterfiets.
Dopgeld mag niet meer in Europa. Gezien de dop op de fles moet blijven zitten is dat afgeschaft. Statiegeld kan dan wel weer maar dat budget is bijna volledig opgebruikt door de stad Bergen.

Laatst bewerkt:
Maar dat mag hier weer niet gezegd worden.
Stop de censuur op de mainstream fora! Doe uw oogkleppen af en zie dat big moderation de touwtjes overal in handen heeft!
Statiegeld kan dan wel weer maar dat budget is bijna volledig opgebruikt door de stad Bergen.
Toekomstgericht denken noem ik dat. Binnenkort gaan die drommen toeristen ontvangen die komen voor de gezonde Bergenlucht. Niks beter dan een portie fijn kolenstof gemengd met wat PFAS.

Stop de censuur op de mainstream fora! Doe uw oogkleppen af en zie dat big moderation de touwtjes overal in handen heeft!
Gelukkig er @Remake er om ons te behoeden van deze elite die alles in handen heeft.
Toekomstgericht denken noem ik dat. Binnenkort gaan die drommen toeristen ontvangen die komen voor de gezonde Bergenlucht. Niks beter dan een portie fijn kolenstof gemengd met wat PFAS.
Nogal kortzichtig dit, kolenstof allemaal goed en wel maar wat als het opeens bloemkolenstof is, de chemische reactie met PFAS is nog veel erger dan die met witte saus dus voor ge het weet hangt de lucht daar vol met smog.

Nogal kortzichtig dit, kolenstof allemaal goed en wel maar wat als het opeens bloemkolenstof is, de chemische reactie met PFAS is nog veel erger dan die met witte saus dus voor ge het weet hangt de lucht daar vol met smog.
5 Minutjes in de airfryer en dat bloemkolenstof is omgezet in iets dat niet meer reageert met PFAS noch witte saus. Daarbij, bloemkolen groeien helemaal niet in de Bergen, enkel op oerdergelijke West-Vlaamse kleigrond, geoogst met een hands-on mentaliteit, zowel zelfstandig als inteam, door de harde werkers van een KMO met familiale sfeer.
Gelukkig er @Remake er om ons te behoeden van deze elite die alles in handen heeft.
Die zit helemaal mee in het complot. Zijn dochter heet Y Æ B-Whii.

5 Minutjes in de airfryer en dat bloemkolenstof is omgezet in iets dat niet meer reageert met PFAS noch witte saus. Daarbij, bloemkolen groeien helemaal niet in de Bergen, enkel op oerdergelijke West-Vlaamse kleigrond, geoogst met een hands-on mentaliteit, zowel zelfstandig als inteam, door de harde werkers van een KMO met familiale sfeer.
Wel oppassen: niet alle west-vlamingen wassen hun handen nadat ze on die bloemkolen zitten

Terug
Bovenaan