Projectje op aanvraag (youtube upload)

GETHEZ

Well-known member
Ik speel met het idee om wat live dj sets op youtube te gooien. Maar 1 probleem, ik heb een catchy photo nodig om te kunnen tonen terwijl de muziek aan het spelen is.

Idee is om te beginnen met een volledige set van 10 uur (verdeeld in 10 videos van 1 uur) van een NYE party (2011 naar 2012) dewelke werd opgenomen in de illusion in Lier destijds.

Mss iets van een feesje, of lasers ofzo dabei (werd veel gebruikt daar), en of verwerking van het logo van illusion zelf erin verwerkt, met dan wat tekst erbij (info).

Vooraleer ik het concreet maak, wou ik toch eventjes polsen of er iemand zoiets in elkaar kan flansen... Dus 1 foto, met dan de 10 varianten, van dat uur tot dat uur telkens.

Met uiteraard vermelding van de photo artist in de beschrijving van de video. Any takers?

Ik snap niet helemaal wat ge wilt zeggen, vooral met die 10 varianten. Wat is dan verschillend tussen de verschillende versies?

Ik snap niet helemaal wat ge wilt zeggen, vooral met die 10 varianten. Wat is dan verschillend tussen de verschillende versies?
Dus 1e avond, opgedeeld in 10 delen, bv. van 1 tot 2 uur etc. Maar moet in een Playlist komen in volgorde dus, zodanig dat je een volledige belevenis hebt van de hele avond (van start tot finish), moet is kijken of er dj's bijstaan, maar ik dacht gewoon het tijdstip als file name...

Ik weet niet of ik zoiets al ben tegengekomen van een discotheek, laat staan mijn favo of all time... Misschien wel op SoundCloud, maar op YT nog niet gezien, een full NYE...

dus ge wilt 1 catchy foto met telkens het uur erop en telkens een beetje andere uitleg of wil je 10 foto's waarbij ook de foto zelf telkens iets anders laat zien? dus bijv. op de ene foto een dj, het volgende uur dansers, het volgende uur de bar, ... etc?

Ondertussen is het een 5 jarenplan geworden, @Tanuki heeft alles al bezorgd hetgeen ik nodig heb, maar video's editen en vooral op youtube uploaden duurt kweeni hoe lang, nu het gaat om een volledige NYE, en NYE is (bijna :unsure:) around the corner, dus zou wel goed zijn om rond deze periode te posten...

My bad Tanuki, het komt in orde hoor!

Ondertussen is het een 5 jarenplan geworden, @Tanuki heeft alles al bezorgd hetgeen ik nodig heb, maar video's editen en vooral op youtube uploaden duurt kweeni hoe lang, nu het gaat om een volledige NYE, en NYE is (bijna :unsure:) around the corner, dus zou wel goed zijn om rond deze periode te posten...

My bad Tanuki, het komt in orde hoor!
Als ik nog kan helpen met iets laat maar weten he!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan