Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde hier, kan je wel gewoon ophalen met die code toch?Dreamlanders, die van mij staat nu op de website als beschikbaar in afhaalpunt. Wel geen mailtje over ontvangen tot dusver.
Geen idee, nog nooit op die manier besteld. Ik zal wel zien tegen 15u, de tijd dat ik er om kan.Zelfde hier, kan je wel gewoon ophalen met die code toch?
Downloadsnelheid was wel ok, iets van 30mb/sec ... Maar ik had gehoopt dat die download al ging gebeurd zijn, is dermee dat ik ps5 bijna altijd in rust mode zet
Idem!Mail gekregen!!![]()
same here voor Game Mania Merksem... normaal zou ik stilaan aan de beurt moeten zijn... mn twee makkers hebben hem nu ondertussen al (preoder september bij dreamland)... ik hoop snel een telefoontje van GM te krijgen nu zeIemand die iets gehoord heeft van MM Deurne toevallig? Hebben die leveringen gehad?
nu begint het echt wel te kriebelen xDIkzelf heb bij GM Leuven besteld (wel pas in septembersame here voor Game Mania Merksem... normaal zou ik stilaan aan de beurt moeten zijn... mn twee makkers hebben hem nu ondertussen al (preoder september bij dreamland)... ik hoop snel een telefoontje van GM te krijgen nu zenu begint het echt wel te kriebelen xD
) en ze lieten me gisteren weten dat Juni pas aan bod is gekomen en het nog zeker 3 maand kan duren als je in september hebt besteld....Ik ga dus die Telegram goed in het oog houden 
wat zalig om zo een stille console te hebben xDVanmorgen de mijne opgehaald in de plaatselijke Colruyt.Dreamlanders, die van mij staat nu op de website als beschikbaar in afhaalpunt. Wel geen mailtje over ontvangen tot dusver.