PS5 waar nog te vinden?

Aandacht aandacht

Blijkbaar krijg je bij het afsluiten van een abonnement bij proximus een ps5, ik moet er wel bijzeggen dat het om een duurdere formule gaat, maar icm een bepaalde formule (mijn broer stuurt het mij straks door) kan je dus voor 100 euro opleg dacht ik, een ps5 meekrijgen

Pin er mij niet op vast, maar er zijn nog plus minus 200 van de 500 toestellen beschikbaar

Dus als ge telenet wilt opzeggen voor proximus, tis de moment voor de snelle beslissers

Heb online hiervan niks gezien maar mijn broer heeft het daarnet gedaan en hij stuurt het mij door

Met ps5 dus
Al 35 advertenties gekregen via facebook ervan, ze mogen hem houden!

Heb nu zelf al tijdje Telenet, maar vroeger altijd bij ADSL/Proximus geweest. Beide kunne even goed of even slecht zijn.

Heb eigenlijk bij beide nooit een slechte ervaring gehad tot nu toe. Zo dat A is beter dan B gedoe is echt anders per persoon. Telenet kan ook sucken ze... Heb ik vroeger gezien bij mijn vriendin thuis. Vaak heel slecht internet etc. moet er gewoon sjans mee hebben.

Mijn telefoon al sinds mijn 13 de al bij proximus, nooit problemen mee gehad ( wel nooit de goedkoopste ) En sinds vorige zomer ook proximus voor tv hier thuis en eigenlijk veel beter dan telenet.

Mijn telefoon al sinds mijn 13 de al bij proximus, nooit problemen mee gehad ( wel nooit de goedkoopste ) En sinds vorige zomer ook proximus voor tv hier thuis en eigenlijk veel beter dan telenet.
Proximus is qua mobiel inderdaad de betere zoniet de beste in kwaliteit/coverage. Op TV en internet is dat een andere zaak en heel wisselvallig: zij werken op veel locaties nog met koper en is het dus afhankelijk van hoever je huis gelegen is vanaf een distributiepunt. Als je op het maximum zit (300m normaal), kan je internet en TV soms heel lage kwaliteit/snelheid hebben. Dat terwijl Telenet overal glasvezel heeft liggen.
Ik spreek hier uiteraard niet over prijzen.

Vandaag waren er terug een paar ps5 disc te koop op nedgame maar geen geluk browser loopt gewoon vast bij het bestellen. Waarschijnlijk heel wat mensen die hetzelfde aan het proberen waren

Inderdaad schandalig prijzen , bij ti84 staat hij op voorraad voor 779€ !! Ik zoek ook ene maar is tegen mijn principes om meer te betalen dan nieuwprijs.

Terug
Bovenaan