killer_eagle
New member
Heeft er iemand eigenlijk een idee hoe het zit met de minder bekende winkel vb: FUN, Carrefour, Krefel(?verkochten ze hem ook)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de winkels is het extra werk en ze weten dat tegen de tijd dat ze in de winkels staan ze al terug allemaal verkocht zijn.Snap ook niet dat winkels niet meer met een lijst werken. Nu moet je al achter je pc zitten wachten of gsm in de hand hebben als er ergens een drop is.
Dan is het plezier er voor mij rap af
Nog iesDoeme, mediamarkt NL verstuurd niet naar Be, nu dat er nog ies enen in mijn mandje zat

Ja, maar nog nooit met succes, no worriesNog ies![]()
Dan ist goedJa, maar nog nooit met succes, no worries

Omnium is niet verplicht, je mag zeggen dat je deze niet wilt en dan rekenen ze deze ook niet aan![]()
Ik was (helaas) weer net te laat voor een ps5 enkele dagen geleden, de laatste werd 5 min voor mij meegenomen. Maar zag een hevige discussie met de persoon met de ps5 en de kassa/balie. Hij was verplicht de omium mee aan te kopen. Het was dat of de ps5 terugzetten.
Ik zou vragen om zijn overste te spreken. Kan zijn dat die niet op de hoogte is en zijn overste wel natuurlijk.Dit bedoel ik dus hè. Vandaar dat ik zei dat ik hoop dat niemand zich daar aan laat vangen. Winkels proberen van de situatie gebruik te maken om de mensen nog meer geld aan te smeren en er zijn genoeg mensen die daar volgens mij intrappen.
Weet natuurlijk niet wat je het best kan doen als ze dat tegen u zeggen. "Omnium nemen of PS5 terugzetten". Dreigen met politie te bellen? Of eventueel een bewijs dat het niet verplicht is (testaankoop) bij de hand houden.
Gewoon naar de kassa gaan en als ze handtastelijk zouden worden inderdaad de politie bellen.Weet natuurlijk niet wat je het best kan doen als ze dat tegen u zeggen. "Omnium nemen of PS5 terugzetten". Dreigen met politie te bellen?
Ze weten het maar al te goed in de mediamarkt. Zoveel mogelijk mensen de omium verzekering proberen aansmeren. Wel chapeau, die man heeft de ps5 gewoon laten staan en is weggegaan. Was na 2 min weer verkocht trouwens, met omium natuurlijk.Ik zou vragen om zijn overste te spreken. Kan zijn dat die niet op de hoogte is en zijn overste wel natuurlijk.
Hoeveel vroegen ze hiervoor??![]()
PLAYSTATION PS5 825 GB + DualSense Cosmic Black + Draadloze gaming headset PS5 Pulse 3D Zwart + Call Of Duty: Vanguard UK + PS Plus 12 maand
ONL BDL PS5 + 2ND CONTROLLER + PSN PLUS + COD VANGwww.mediamarkt.be
Koop die brol erbij en verkoop het op zich ga je niet zoveel verlies hebben.Ze weten het maar al te goed in de mediamarkt. Zoveel mogelijk mensen de omium verzekering proberen aansmeren. Wel chapeau, die man heeft de ps5 gewoon laten staan en is weggegaan. Was na 2 min weer verkocht trouwens, met omium natuurlijk.
Ik ben van hetzelfde principe, en ik besef ook dat ik het komende jaar hoogstwaarschijnlijk geen ps5 zal hebben. Ik weiger pakketen te kopen met heel veel brol erbij en/of de omium erbij.
Een hoofdtelefoon, dan crappy games waar ze nog steeds €60/€65 voor rekenen en waar 2e hands vol mee staat en nog een omium erbij ook…Koop die brol erbij en verkoop het op zich ga je niet zoveel verlies hebben.
Ja uiteindelijk als je het bekijkt is een digital ook niet echt zo voordelig. Ik heb n digital omdat ik nooit os4 games gekocht heb, maar als je de prijzen bekijkt… voor Miles Morales betaal je nog fill price, terwijl je die op disk makkelijker met korting vind.Mediamarkt raakt precies ook niet van hun digital bundels af. Ook al bijna een week meldingen van.