PS5 waar nog te vinden?

waarom staat er een ps5 voor 1200 euro op bol.com :unsure:
what the fuck

Inderdaad, nog erger dan mijn FNAC voorbeeld hierboven, want duidelijk puur scalping. Je krijgt korting als je er meerdere koopt. Je betaalt maar €900 per stuk als je er 5 koopt. :mad:
Heb zelfs zin om bol.com te mailen met de vraag of ze niet beschaamd zijn. Maar dan krijg je wellicht gewoon een standaard antwoord dat het een van hun derde-verkopers is die het verkoopt en dat die verkopers vrij zijn hun prijs te kiezen.

Als je even googled naar 'Trendz Belgium' zie je dat het een 'car detailer' betreft die zijdelings nog wat dingen doet via bol.com...
De man zijn gsm nummer en thuisadres staan er ook bij. Of je daarmee wat actie wil ondernemen laat ik in het midden :) .

Ik heb de man alvast even gerapporteerd via de support chat. Als we met voldoende hetzelfde doen zullen ze bij Bol hopelijk iets ondernemen.
En anders kunnen we nog altijd en masse dingen bij hem bestellen en retourneren :) .

Als je even googled naar 'Trendz Belgium' zie je dat het een 'car detailer' betreft die zijdelings nog wat dingen doet via bol.com...
De man zijn gsm nummer en thuisadres staan er ook bij. Of je daarmee wat actie wil ondernemen laat ik in het midden :) .

Ik heb de man alvast even gerapporteerd via de support chat. Als we met voldoende hetzelfde doen zullen ze bij Bol hopelijk iets ondernemen.
En anders kunnen we nog altijd en masse dingen bij hem bestellen en retourneren :) .
Wat kan bol doen? Ga je ook mensen reporter omdat ze scheermessen 100% duurder verkopen via bol? Zolang die winkel/kerel niets illegaals doet kunnen ze niets doen.

2dehands doet toch ook niets?

Wat kan bol doen? Ga je ook mensen reporter omdat ze scheermessen 100% duurder verkopen via bol? Zolang die winkel/kerel niets illegaals doet kunnen ze niets doen.

Tgaatm niet over legaal of illegaal. Tgaatm over, 'waar wil je mee geassocieerd worden?'

Ik vind al veel langer dat lokale platformen die zoiets faciliteren hier gerust wat feedback mogen rond krijgen. En dat is exact wat ik gedaan heb via hun support. Als genoeg volk dat doet komt dat probleem intern ook op de radar. Want elke keer er iemand komt klagen over scalping moet de support daar tijd in steken. En dat kost Bol geld. En vanaf dat iets teveel geld kost wordt het een probleem.

En als ge niks doet hebt ge ook altijd de zekerheid dat er niets gebeurd natuurlijk...

Laatst bewerkt:

De vraag is of zo een praktijken wel legaal zijn of dat zoiets ook niet tegen de richtlijnen of condities van sony zelf is.

De vraag is of zo een praktijken wel legaal zijn of dat zoiets ook niet tegen de richtlijnen of condities van sony zelf is.
Ik heb jaren in de inkoop/verkoop gewerkt. En Sony zal zoals vele merken een advies prijs hebben, waar je NIET mag onder gaan. (Tenzij anders afgesproken). Officieel mag een bedrijf in dit geval Sony niet zeggen, we leveren niet meer aan u. Een omweg is (ah jammer man, de voorraad is net op)

Spullen duurder verkopen staan zelden tot nooit in de voorwaarden. Al bestaat het wel.

En nog steeds! Ik moet er geen hebben, heb er dus geen gekocht, maar ik had zelfs tijd om een account aan te maken en alles te regelen en hij was aan het einde van de rit nog beschikbaar. :biglaugh:

Da's toch al de derde keer dat ik er één had kunnen hebben als ik had gewild, na eerder twee keer eentje random in een winkel te zijn tegengekomen. Is dat toeval, of zijn ze nu toch al iets gemakkelijker te verkrijgen?

MaxICT is dan ook wel een van de grootste zeikwebsites die er zijn. Hoe die nog altijd bestaan is mij werkelijk een raadsel. Zijn in de Tweakers pricewatch vaak een van de of zelfs de duurste webshop.

Die moeten het toch van bedrijven hebben met onwetende aankopers, dat kan toch niet anders?

Terug
Bovenaan