Enkel die PS5 dan? Want andere zaken verzenden ze wel zeker naar BE.En Nedgame verzendt niet naar België, enkel NL.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkel die PS5 dan? Want andere zaken verzenden ze wel zeker naar BE.En Nedgame verzendt niet naar België, enkel NL.
Enkel die PS5 dan? Want andere zaken verzenden ze wel zeker naar BE.

Dat klopt niet, ik heb een ps5 besteld en is netjes geleverd in BelgiëEn Nedgame verzendt niet naar België, enkel NL.

Niet echt tho. Dit heeft meestal weinig invloed op prijzen die sowieso al veel hoger lagen dan de adviesprijs.In voordeel van de scalpers dit![]()
Bundels of alleen consoles?Nog enkele te koop in GM Kontich net nog geweest.
GM doet nooit alleen consolesBundels of alleen consoles?
bundel met Horizon , GT7 en All stars 639€ wat eigenlijk meevalt.Bundels of alleen consoles?
Horizon digitaal dan of cd?bundel met Horizon , GT7 en All stars 639€ wat eigenlijk meevalt.
digitaal. GrtsHorizon digitaal dan of cd?
Nog altijd aan het twijfelen, maar met de prijsstijging in zicht, geen slechte deal an sich denk ik?digitaal. Grts
Nee zeker niet, ik zou niet twijfelenNog altijd aan het twijfelen, maar met de prijsstijging in zicht, geen slechte deal an sich denk ik?