Mss nog eentje voor 1 van de beste gitaarsolo's ever ?

Band die wel wat meer erkenning verdient.

jethrotullcircus.jpg

Mss nog eentje voor 1 van de beste gitaarsolo's ever ?

Band die wel wat meer erkenning verdient.

jethrotullcircus.jpg
Ik heb dit album (alsook het iets meer stevige Benefit) al een paar proberen te promoten hier, maar tot nog toe zonder succes. Dit zijn weer de onbekende en onbeminde pareltjes van Tull. Jouw voorbeeld vind ik nu wel niet het allerbeste dat erop staat, maar slecht is het zeker niet.
Later vandaag post ik wat favoriete nummers. EDIT: ik zeg niets verkeerd over solo, die is absoluut zeer goed. :unsure:

Ik heb dit album (alsook het iets meer stevige Benefit) al een paar proberen te promoten hier, maar tot nog toe zonder succes. Dit zijn weer de onbekende en onbeminde pareltjes van Tull. Jouw voorbeeld vind ik nu wel niet het allerbeste dat erop staat, maar slecht is het zeker niet.
Later vandaag post ik wat favoriete nummers. EDIT: ik zeg niets verkeerd over solo, die is absoluut zeer goed. :unsure:

Tull is idd heel ondergewaardeerd. Ik ken zelf enkel Aqualung, Stand Up, en Songs in the Woods. Ook hun nieuwe, wiens naam me effe ontsnapt.
Bring it on!

Hier alvast mijn favoriet van Aqualung :

Laatst bewerkt:
Tull is idd heel ondergewaardeerd. Ik ken zelf enkel Aqualung, Stand Up, en Songs in the Woods. Ook hun nieuwe, wiens naam me effe ontsnapt.
Bring it on!
Zeker Benefit ook eens beluisteren, dat is mijn favoriet van de twee. De gitaar is daarop net een tikkeltje bezwerender, en de sfeer wat mystieker, zoals ik het graag heb. Wat zeg je hiervan?

Maar dit vind ik ook erg goed:

Zeker Benefit ook eens beluisteren, dat is mijn favoriet van de twee. De gitaar is daarop net een tikkeltje bezwerender, en de sfeer wat mystieker, zoals ik het graag heb. Wat zeg je hiervan?

Wow!!! Ik wist dat ze goed waren, maar dit moet ik dringend in huis halen!! Gitaar is idd geweldig!
Deze band band verdient veel meer erkenning!

Ik ken dit nummer intussen 14 jaar, en nog blijft het nog elke keer evenveel indruk maken op mij. Elke keer opnieuw word ik er stil van.

Charmant album!

Songs:00:00 - Blue Sun02:53 - Your Smile05:46 - Mysterious Love09:20 - Be What You Don't Have To Be12:11 - Time to Think15:05 - Burning Flowers18:03 - Like an Obituary22:18 - Memories Lost25:25 - Some Other Place28:13 - The Blind Don't Want to See31:26 - Lies (Live)34:00 - Dynamic Colors (TV Show)

Euh... luister eens naar die solo en dat nummer "Like an Obituary" @Fusetea Vanaf 20min10 zo...
Dit kwam gisteren in mijn YT suggesties, pareltje ontdekt!

Ah neeeeeee... juist ontdekt, dit is AI!!! Damn...

You didn't find any information because this is a project created entirely by me, with the help of AI

Laatst bewerkt:
The Sparrow - Isn't it Strange

The Sparrow - Tomorrow's Ship

Proto ZZ-Top, de YT compressie is echt wel slecht... op mijn vinyl klinkt dat echt veel beter.

Ik blijf er naar luisteren, bezwerend is idd het woord! Echt een slang!
Geweldige gitaar, lysergic! Elke keer ontdek je meer nuances!

Laatst bewerkt:
Door het spijtige heengaan van Donovan in de battle, toch nog eentje, wat een artiest, niet alleen psych maar ook heimwee, en ziel!

En hij kon ook de tijd van toen zo goed vastleggen, luister :

Laatst bewerkt:
EDIT: amai Elevator, nu verschoot ik toch wel eerst toen ik "het spijtige heengaan van Donovan" las. Mijn hart!

Wat is er beter op deze prachtige lenteavond avond dan dit? (Al zal dit morgen uiteraard nog beter passen.)

Degadoooo
Degadaya-daya

:feelsgood:

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan