Dat was weer een hele tijd geleden!
Ik ben nog altijd grotere fan van dit album dan hun nieuwste. Ik vind de vocals hier beter klinken en het heeft meer leuke desertvibes... Of zoiets. De makkelijst beluisterbare band vind ik het nu wel nog altijd niet en daarom luister ik eerder losse nummers ipv een heel album.

I've Been A Fool is met zijn verfijnde opbouw duidelijk de favoriet als ik de recensies zo lees (en terecht):

Laatst bewerkt:

Dat was weer een hele tijd geleden!
Ik ben nog altijd grotere fan van dit album dan hun nieuwste. Ik vind de vocals hier beter klinken en het heeft meer leuke desertvibes... Of zoiets. De makkelijst beluisterbare band vind ik het nu wel nog altijd niet en daarom luister ik eerder losse nummers ipv een heel album.

I've Been A Fool is met zijn verfijnde opbouw duidelijk de favoriet als ik de recensies zo lees (en terecht):

Nice!!

Ik ga zo vaak ik kan naar de optredens in Leuven die georganiseerd zijn door Orange Factory, meestal zaken die me compleet onbekend zijn, gaande van goed tot enorm goed. Zo vorige week in mijn eentje vlug gaan kijken naar Fire!

Wat een ervaring, plaat ligt nu op en moet me inhouden om de rest niet te bestellen (heb het nieuwste album gekocht op hun optreden, de rest was al uitverkocht). :love:

Binnenkort ook Kameel, eerste keer dat ik hun live ga horen en ook hun nieuw album ontdek. Eerste album vond ik ongelofelijk goed, tweede wat minder. Benieuwd naar het derde.

Binnenkort ook Kameel, eerste keer dat ik hun live ga horen en ook hun nieuw album ontdek. Eerste album vond ik ongelofelijk goed, tweede wat minder. Benieuwd naar het derde.
Al 2 keer gezien. Zeker een leuke band die het waard is om live te zien, doen gewoon hun ding. Tonny (track) is steeds het beste (imo).

Woops, there I was, denkend dat er hier begot een heel topic aan Trance/Goa/Psy dedicated was. O tempora, o Mores! :biglaugh:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan