Ik kwam vandaag deze 2 artikels tegen
www.hln.be
www.hln.be
Ikzelf (als millennial) ben daar niet echt mee bezig. Ik doe mijn werk graag en ben gemotiveerd.
Op de werkvloer merk ik soms bij collega's die meer aanleunen naar "het minimum" doen, zeker als ze al niet 100% tevreden zijn van hun werk(gever).
Hoe zit dat bij jullie? Zorgt dat soms voor spanningen onderling op de werkvloer?
HET DEBAT. ‘Quiet quitting’: een gezondere manier van werken of de doodsteek voor ondernemingszin?
Tot het uiterste gaan op de werkvloer en je volledig inzetten voor je job? Daar staan voorstanders van de nieuwe werktrend <a href="https://www.hln.be/binnenland/steeds-populairder-tot-ergernis-van-werkgevers-gewoon-je-job-doen-en-niets-meer~aa47694c/" target="_blank">‘quiet quitting’</a> niet...
Steeds populairder, tot ergernis van werkgevers: gewoon je job doen en niets méér
‘Quiet quitting’ is de werktrend van het moment: je doet alleen het hoogstnodige, niets minder maar vooral niets meer. In de praktijk klappen (steeds meer) twintigers en dertigers om 17 uur de laptop dicht en blijven ze onbereikbaar tot 9 uur de volgende ochtend: “Standaard extra inspanningen...
Ikzelf (als millennial) ben daar niet echt mee bezig. Ik doe mijn werk graag en ben gemotiveerd.
Op de werkvloer merk ik soms bij collega's die meer aanleunen naar "het minimum" doen, zeker als ze al niet 100% tevreden zijn van hun werk(gever).
Hoe zit dat bij jullie? Zorgt dat soms voor spanningen onderling op de werkvloer?