Raad de film screenshot!

0001ddfef0015.png

Mis ik veel? Eén van de weinige Stones die ik om één of andere reden nog altijd niet heb gezien.

Heel lang geleden gezien maar ik vond die vrij cava omdat Stone z’n stijl wel past bij de machowereld van american football. Alleen veel te lang. Ben over het algemeen wel niet zo’n fan van Stone.

Hm. Ik wel fan van Stone maar niet zo van sportfilms :). Als ie op tv komt of zo zal ik hem wel eens meepikken.

Ik was blijkbaar ook niet zo'n fan. Zet de film op, "eindelijk eens Any Given Sunday zien"
15mins in, "ow i've actually seen this". Dus letterlijk best wel een vergeetbare film.

Ik was blijkbaar ook niet zo'n fan. Zet de film op, "eindelijk eens Any Given Sunday zien"
15mins in, "ow i've actually seen this". Dus letterlijk best wel een vergeetbare film.
Gezien in de bios en bij buitenlopen riep iemand 'Dit is Pacino onwaardig' en iedereen mompelde instemmend

Misschien foute thread maar als je wilt meewerken aan een kortfilm project (als schrijver, producer, grip, acteur) waar kan je dan best terecht?

Terug
Bovenaan