kristofb Member 13 januari 2022 #4.922 Lint zei: Pineapple Express? Klik om te vergroten... Pegasus zei: Lock Stok And Two Smoking Barrels? Klik om te vergroten... Neen.
Lint zei: Pineapple Express? Klik om te vergroten... Pegasus zei: Lock Stok And Two Smoking Barrels? Klik om te vergroten... Neen.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 15 januari 2022 #4.931 Misschien een idee dat iemand anders automatisch mag indien er binnen X aantal uren/dagen geen nieuwe wordt gepost? Kwestie dat het niet stilvalt?
Misschien een idee dat iemand anders automatisch mag indien er binnen X aantal uren/dagen geen nieuwe wordt gepost? Kwestie dat het niet stilvalt?
Akuma Active member 15 januari 2022 #4.932 Deckard zei: Misschien een idee dat iemand anders automatisch mag indien er binnen X aantal uren/dagen geen nieuwe wordt gepost? Kwestie dat het niet stilvalt? Klik om te vergroten... 24u na bevestiging van de vorige screenshot? Zo heeft de 'winnaar' voldoende tijd gehad denk ik.
Deckard zei: Misschien een idee dat iemand anders automatisch mag indien er binnen X aantal uren/dagen geen nieuwe wordt gepost? Kwestie dat het niet stilvalt? Klik om te vergroten... 24u na bevestiging van de vorige screenshot? Zo heeft de 'winnaar' voldoende tijd gehad denk ik.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 15 januari 2022 #4.934 Akuma zei: 24u na bevestiging van de vorige screenshot? Zo heeft de 'winnaar' voldoende tijd gehad denk ik. Klik om te vergroten... Voor mij OK.
Akuma zei: 24u na bevestiging van de vorige screenshot? Zo heeft de 'winnaar' voldoende tijd gehad denk ik. Klik om te vergroten... Voor mij OK.