Deckard Well-known member Crowdfunder FE 10 maart 2021 #1.861 Yep! Helaas voor @Lint , maar @FlyingHorseman was eerst. Bonus shot van iets mooier uit de film:
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 10 maart 2021 #1.862 Lint zei: END OF WATCH!!! Edit: GODVERDOMME @FlyingHorseman Klik om te vergroten...
FlyingHorseman Well-known member 10 maart 2021 #1.863 @Lint gij moogt een nieuwe plaatsen. Maar alleen maar omdat gij het zijt! Edit: geweldige film trouwens, zelfs David Ayer maakt per ongeluk al eens iets goed.
@Lint gij moogt een nieuwe plaatsen. Maar alleen maar omdat gij het zijt! Edit: geweldige film trouwens, zelfs David Ayer maakt per ongeluk al eens iets goed.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 10 maart 2021 #1.864 FlyingHorseman zei: @Lint gij moogt een nieuwe plaatsen. Maar alleen maar omdat gij het zijt! Edit: geweldige film trouwens, zelfs David Ayer maakt per ongeluk al eens iets goed. Klik om te vergroten... Heel vriendelijk, maar doe maar. Ik zit met de vriendin in de zetel .
FlyingHorseman zei: @Lint gij moogt een nieuwe plaatsen. Maar alleen maar omdat gij het zijt! Edit: geweldige film trouwens, zelfs David Ayer maakt per ongeluk al eens iets goed. Klik om te vergroten... Heel vriendelijk, maar doe maar. Ik zit met de vriendin in de zetel .
FlyingHorseman Well-known member 10 maart 2021 #1.865 Ok geef me 15-20 min, ik ben euh technisch gezien nog aan't werk...
Radbraker Well-known member 10 maart 2021 #1.871 Dat gevoel had ik aanvankelijk ook. Een gekende regisseur vermoed ik ?
FlyingHorseman Well-known member 10 maart 2021 #1.872 Yup, ook toch wel een bekende film (denk ik), vandaar een eerste screenshot die wat moeilijker is.
FlyingHorseman Well-known member 10 maart 2021 #1.875 Nog niet geraden, dus vandaag nog een nieuwe screenshot.
Tinufiel Well-known member 11 maart 2021 #1.878 Shit kijken jullie echt zoveel naar van die oude films? Buiten een paar klassiekers vind ik dat soms best moeilijk.
Shit kijken jullie echt zoveel naar van die oude films? Buiten een paar klassiekers vind ik dat soms best moeilijk.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 11 maart 2021 #1.879 Italiaans, Brits of US? Tinufiel zei: Shit kijken jullie echt zoveel naar van die oude films? Buiten een paar klassiekers vind ik dat soms best moeilijk. Klik om te vergroten... ... zegt de man die met de meest obscure games afkomt in guess the game
Italiaans, Brits of US? Tinufiel zei: Shit kijken jullie echt zoveel naar van die oude films? Buiten een paar klassiekers vind ik dat soms best moeilijk. Klik om te vergroten... ... zegt de man die met de meest obscure games afkomt in guess the game
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 11 maart 2021 #1.880 Die laatste shot doet mij eigenlijk meer richting James Bond denken.