Raad de film screenshot!

Ik was 90% zeker, en heb dan ge-googled image searched, en ik had gelijk. Maar ik voel me nu vies omwille van de search, en wil het antwoord niet geven :sop:.

Voor mij maakt opzoeken om zeker te zijn ook niet uit. Zal dan maar meteen voor de weggever gaan!

ScannersHead.jpg

Dat de weggever indeed :p.
Die eind-battle blijft ook wel een mooie mix van "wtf stel u allemaal es niet aan"-acting en goeie effects:

Ik zal em dan maar pakken en een nieuwe bedenken.

Edit: Vermits niemand het al gezegd heeft, maar Scanners !! (die 2e screen laat geen twijfel zeker?)
Edit2:
Ik ben vooral geïntrigeerd. Goede film?
1 van de mindere Cronenbergs, maar nog steeds goed film. Het is allemaal wat te "conveluted", en sommige dingen zien er nogal knullig uit om te acteren. Het heeft nogal een cartoony vibe:

Dat de weggever indeed :p.
Die eind-battle blijft ook wel een mooie mix van "wtf stel u allemaal es niet aan"-acting en goeie effects:

Ik zal em dan maar pakken en een nieuwe bedenken.

Edit: Vermits niemand het al gezegd heeft, maar Scanners !! (die 2e screen laat geen twijfel zeker?)
Edit2:

1 van de mindere Cronenbergs, maar nog steeds goed film. Het is allemaal wat te "conveluted", en sommige dingen zien er nogal knullig uit om te acteren. Het heeft nogal een cartoony vibe:

Bingo!

Inderdaad verre van de beste Cronenberg, maar wel een van de leukste om te bekijken. Eigenlijk gewoon een B-film met wat hoger niveau.

Kende de film ook niet. Toen ik ‘m opzocht, las ik ook dat de makers blijkbaar veroordeeld zijn voor plagiaat van Escape From New York/LA, oeps.

Terug
Bovenaan