Raad de film screenshot!

RDFS3.jpg

Een simpele dan maar...

Ik moet dringend een rewatch doen. Ik houd van alles Kaufman, maar die film really rubbed me the wrong way. Eens zien of het gewoon het verkeerde moment was ofzo.

Ik moet dringend een rewatch doen. Ik houd van alles Kaufman, maar die film really rubbed me the wrong way. Eens zien of het gewoon het verkeerde moment was ofzo.

Denk dat je er idd nogal voor in de mood moet zijn, want vrolijk is het allemaal niet. Ergens vind ik ook nog altijd dat Kaufman een fantastische schrijver is die z'n scripts beter door andere regisseurs kan laten maken, zolang ze op dezelfde lijn zitten. Maar met hoe persoonlijk deze film is, denk ik niet dat iemand anders dan hijzelf Synecdoche, New York had kunnen maken. Beste film van de jaren '00 was misschien ook een beetje overdreven, even vergeten dat een Mulholland Drive en There Will Be Blood ook van dat decennium zijn :unsure: pak dan maar top 5.

On topic: Dunkirk?

Denk dat je er idd nogal voor in de mood moet zijn, want vrolijk is het allemaal niet. Ergens vind ik ook nog altijd dat Kaufman een fantastische schrijver is die z'n scripts beter door andere regisseurs kan laten maken, zolang ze op dezelfde lijn zitten.
Dit
(ps weet iemand nog welke member dat was die er niet tegen kon dat ge een post quote met enkel "dit"? Want dan kan ik hem even taggen hier :tongue:)

Terug
Bovenaan