Raad de film screenshot!

Geen Dunkirk

thesemenhave-Evrthng01.png

Neen. We zitten in het prille begin van de roaring 20's. Maar iemand van de Inception cast doet wel mee in deze film. Regisseur heeft ook een fluisterfetish.

soms kan je een screen plaatsen zonder de film te hebben gezien als the talk of town of reclame of een boek over cultfilms (post 1965) door uw leven flitste, dit is humphrey bogart tijdperk gok ik, beperkte fanbase

Correct!

Weet niet goed wat @willydrama met die post wil zeggen... Zo beperkte fanbase zal die wel niet hebben. Zijn imo al veel obscuurdere dingen gepost hier.

Cary Grant ftw. Topacteur, een van de beste die er ooit geweest zijn.

Ik herkende de shots niet direct, maar zagen er best screwy uit. Die eerste, is dat die kerel die denkt dat hij Roosevelt is?

Cary Grant ftw. Topacteur, een van de beste die er ooit geweest zijn.

Ik herkende de shots niet direct, maar zagen er best screwy uit. Die eerste, is dat die kerel die denkt dat hij Roosevelt is?
Dat is hem idd. Cary Grant zie ik ook wel heel graag bezig.

Nog een mooie bonusshot met Peter Lorre:
D3QQ73Q.jpg

Ik ken Grant alleen maar van zen Hitchcock collabs, wat kunde nog van hem aanraden

En een van mijn favorieten, prachtige film:

edit: en Holiday (1938) en The Afwul Truth (1937)

Wat @Deckard zei. Zelf zou ik Bringing Up Baby nog aan dat lijstje toevoegen en dan heb je wel al de essentials gezien. Charade en An Affair to Remember misschien, Arsenic and Old Lace uiteraard ook.

Terug
Bovenaan