Lint Well-known member Crowdfunder FE 28 maart 2021 #2.528 Nooit gezien, maar doet mij denken aan Manchester by the Sea?
Radbraker Well-known member 28 maart 2021 #2.529 Nope. Hier in Vlaanderen hebben we ook een gelijkaardige film over dat gevoelige thema.
PBR Streetgang Well-known member 28 maart 2021 #2.530 Waarom is de aspect ratio anders van die laatste?
Radbraker Well-known member 28 maart 2021 #2.531 2 verschillende laptops gebruikt. Alles komt van Youtube en zo maximaal mogelijk een knipsel er uit genomen.
2 verschillende laptops gebruikt. Alles komt van Youtube en zo maximaal mogelijk een knipsel er uit genomen.
Radbraker Well-known member 28 maart 2021 #2.533 Nope. Screenshot van dat achterhoofd is van een grote hollywoodster nu. Screenshot van de vrouw: haar omgeving komt voor in de titel van de film. 8/10 op Imdb.
Nope. Screenshot van dat achterhoofd is van een grote hollywoodster nu. Screenshot van de vrouw: haar omgeving komt voor in de titel van de film. 8/10 op Imdb.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 28 maart 2021 #2.534 Radbraker zei: Screenshot van de vrouw: haar omgeving komt voor in de titel van de film. Klik om te vergroten... Manchester by the Sea is dus nog steeds geen stomme gok . Maar ik gok dat ik de film nooit heb gezien.
Radbraker zei: Screenshot van de vrouw: haar omgeving komt voor in de titel van de film. Klik om te vergroten... Manchester by the Sea is dus nog steeds geen stomme gok . Maar ik gok dat ik de film nooit heb gezien.
nTFs Well-known member 28 maart 2021 #2.535 Mar Adrento met Javier Bardem ? Iemand anders mag zich uitleven met een screenshot.
Radbraker Well-known member 28 maart 2021 #2.536 Lint zei: Manchester by the Sea is dus nog steeds geen stomme gok . Maar ik gok dat ik de film nooit heb gezien. Klik om te vergroten... https://imgur.com/6BPiP
Lint zei: Manchester by the Sea is dus nog steeds geen stomme gok . Maar ik gok dat ik de film nooit heb gezien. Klik om te vergroten... https://imgur.com/6BPiP
grungywout Active member Crowdfunder FE 28 maart 2021 #2.539 FlyingHorseman zei: Zal ik al een nieuwe posten of wachten we nog even op @grungywout? Klik om te vergroten... Oeps, snorry, ff uit het oog verloren
FlyingHorseman zei: Zal ik al een nieuwe posten of wachten we nog even op @grungywout? Klik om te vergroten... Oeps, snorry, ff uit het oog verloren