BesiX Active member Crowdfunder FE 30 maart 2021 #2.622 Is da John C. Reilly die links staat op die screenshot?
BesiX Active member Crowdfunder FE 30 maart 2021 #2.624 Toegegeven, heb het moeten opzoeken waar hij een vaderrol heeft. Blijkbaar ook ene om toe te voegen aan mijn "to watch"-lijst. We Need to Talk About Kevin.
Toegegeven, heb het moeten opzoeken waar hij een vaderrol heeft. Blijkbaar ook ene om toe te voegen aan mijn "to watch"-lijst. We Need to Talk About Kevin.
grungywout Active member Crowdfunder FE 31 maart 2021 #2.625 Radbraker zei: De Wout niet zoveel goesting precies. Bij deze: Klik om te vergroten... Shit, scuzi, kwas vandaag compleet afgeleid
Radbraker zei: De Wout niet zoveel goesting precies. Bij deze: Klik om te vergroten... Shit, scuzi, kwas vandaag compleet afgeleid
Radbraker Well-known member 31 maart 2021 #2.626 BesiX zei: Toegegeven, heb het moeten opzoeken waar hij een vaderrol heeft. Blijkbaar ook ene om toe te voegen aan mijn "to watch"-lijst. We Need to Talk About Kevin. Klik om te vergroten... In Carnage had hij ook een vaderrol.
BesiX zei: Toegegeven, heb het moeten opzoeken waar hij een vaderrol heeft. Blijkbaar ook ene om toe te voegen aan mijn "to watch"-lijst. We Need to Talk About Kevin. Klik om te vergroten... In Carnage had hij ook een vaderrol.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 31 maart 2021 #2.629 Ik meen Bradley Cooper te herkennen, dus American Sniper?
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 31 maart 2021 #2.631 Lijkt mij idd 12 Strong te zijn, herken Michael Pena.
BesiX Active member Crowdfunder FE 31 maart 2021 #2.633 lolitaa zei: In geval het juist blijkt te zijn, alvast een nieuwe: Klik om te vergroten... Klopt inderdaad. (Zat in een meeting. )
lolitaa zei: In geval het juist blijkt te zijn, alvast een nieuwe: Klik om te vergroten... Klopt inderdaad. (Zat in een meeting. )
utred Well-known member Crowdfunder FE 31 maart 2021 #2.635 lolitaa zei: In geval het juist blijkt te zijn, alvast een nieuwe: Klik om te vergroten... Magic Mike XXL, met 1 van de beste scenes ooit! Nieuwe
lolitaa zei: In geval het juist blijkt te zijn, alvast een nieuwe: Klik om te vergroten... Magic Mike XXL, met 1 van de beste scenes ooit! Nieuwe
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 31 maart 2021 #2.636 Waarom komt mij dat toch zo bekend voor. Waarschijnlijk niet: Bourne Ultimatum?
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 31 maart 2021 #2.637 Nope. Dit weekend nog gezien, Spy Game. Mogelijk Tony's beste.
PBR Streetgang Well-known member 31 maart 2021 #2.640 Koonut zei: Nope. Dit weekend nog gezien, Spy Game. Mogelijk Tony's beste. Klik om te vergroten... Damn, je was me te snel af. Instantly recognisable. Is mijn meest gekeken Tony Scott en ik haal er net niet even veel uit als vroeger. Hoort dus niet langer bij mijn favorieten.
Koonut zei: Nope. Dit weekend nog gezien, Spy Game. Mogelijk Tony's beste. Klik om te vergroten... Damn, je was me te snel af. Instantly recognisable. Is mijn meest gekeken Tony Scott en ik haal er net niet even veel uit als vroeger. Hoort dus niet langer bij mijn favorieten.