FlyingHorseman Well-known member 9 april 2021 #2.946 Een gok want nog niet gezien. Is die de moeite? Vond het boek wel goed.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 9 april 2021 #2.947 Niet super maar wel degelijk. Boek heb ik niet gelezen.
FlyingHorseman Well-known member 10 april 2021 #2.949 Ik werk nog tot 18u, kan erna wel een screenshot posten. Maar iemand anders mag in de tussentijd het overnemen.
Ik werk nog tot 18u, kan erna wel een screenshot posten. Maar iemand anders mag in de tussentijd het overnemen.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 10 april 2021 #2.951 edit: @Radbraker : heb jij eentje gepost? Zie momenteel geen afbeelding, enkel 'film.png' staan. Postimg website ligt precies plat.
edit: @Radbraker : heb jij eentje gepost? Zie momenteel geen afbeelding, enkel 'film.png' staan. Postimg website ligt precies plat.
PBR Streetgang Well-known member 10 april 2021 #2.952 Deckard zei: Zie momenteel geen afbeelding, enkel 'film.png' staan. Postimg website ligt precies plat. Klik om te vergroten... Same here
Deckard zei: Zie momenteel geen afbeelding, enkel 'film.png' staan. Postimg website ligt precies plat. Klik om te vergroten... Same here
eS Well-known member Crowdfunder FE 10 april 2021 #2.954 Als dat Rupert Friend is: the boy in the striped pyjamas?