BesiX Active member Crowdfunder FE 28 mei 2021 #3.664 ikbenben zei: Chappie Klik om te vergroten... Klopt.
ikbenben Well-known member Crowdfunder FE 28 mei 2021 #3.670 Tip : Danny Glover heeft er een kleine rol in.
BesiX Active member Crowdfunder FE 29 mei 2021 #3.671 The last black man in San Francisco. Staat nog op mijn "to watch"-lijst. Als 't correct is, mag iemand anders de volgende plaatsen.
The last black man in San Francisco. Staat nog op mijn "to watch"-lijst. Als 't correct is, mag iemand anders de volgende plaatsen.
ikbenben Well-known member Crowdfunder FE 29 mei 2021 #3.672 BesiX zei: The last black man in San Francisco. Staat nog op mijn "to watch"-lijst. Als 't correct is, mag iemand anders de volgende plaatsen. Klik om te vergroten... Dat is hem! Dit waren de overige screenshots die ik klaar had staan :
BesiX zei: The last black man in San Francisco. Staat nog op mijn "to watch"-lijst. Als 't correct is, mag iemand anders de volgende plaatsen. Klik om te vergroten... Dat is hem! Dit waren de overige screenshots die ik klaar had staan :
BesiX Active member Crowdfunder FE 29 mei 2021 #3.673 Voldoet die eigenlijk aan de verwachtingen? Staat op mijn lijst omda 't volgens velen zo ne goeie film zou zijn.
Voldoet die eigenlijk aan de verwachtingen? Staat op mijn lijst omda 't volgens velen zo ne goeie film zou zijn.
ikbenben Well-known member Crowdfunder FE 29 mei 2021 #3.674 BesiX zei: Voldoet die eigenlijk aan de verwachtingen? Staat op mijn lijst omda 't volgens velen zo ne goeie film zou zijn. Klik om te vergroten... Ik vond het een prachtige film.
BesiX zei: Voldoet die eigenlijk aan de verwachtingen? Staat op mijn lijst omda 't volgens velen zo ne goeie film zou zijn. Klik om te vergroten... Ik vond het een prachtige film.
PBR Streetgang Well-known member 29 mei 2021 #3.676 Damn, ik weet het echt niet. Ziet er nochtans uit als een film die ik zou gezien hebben.
PBR Streetgang Well-known member 29 mei 2021 #3.678 Ik dacht ook even aan Rebecca maar dat huis ziet er niet uit als Manderlay. maar ik heb die film in over tien jaar niet meer gezien...
Ik dacht ook even aan Rebecca maar dat huis ziet er niet uit als Manderlay. maar ik heb die film in over tien jaar niet meer gezien...