nTFs Well-known member 29 september 2021 #4.263 Robocop (1987 ) is het niet. Film uit 1990. Laatst bewerkt: 29 september 2021
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member 30 september 2021 #4.264 Revenge of the bakkebaarden 3?
nTFs Well-known member 30 september 2021 #4.267 Lint zei: Lionheart of zoiets van Vandamme? Klik om te vergroten... Wrong bet! Maar in dit geval het juiste antwoord.
Lint zei: Lionheart of zoiets van Vandamme? Klik om te vergroten... Wrong bet! Maar in dit geval het juiste antwoord.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 30 september 2021 #4.268 nTFs zei: Wrong bet! Maar in dit geval het juiste antwoord. Klik om te vergroten... Ik heb die recent nog eens gezien ... en goed gelachen met de innovatieve "we laten elke slag 3 keer zien vanuit elke camera die op aan het nemen was"
nTFs zei: Wrong bet! Maar in dit geval het juiste antwoord. Klik om te vergroten... Ik heb die recent nog eens gezien ... en goed gelachen met de innovatieve "we laten elke slag 3 keer zien vanuit elke camera die op aan het nemen was"
Lint Well-known member Crowdfunder FE 30 september 2021 #4.269 Ik hou van voortborduren op hetzelfde thema: Voor de ECHTE JCVD fan !
Lint Well-known member Crowdfunder FE 30 september 2021 #4.271 Radbraker zei: Monaco Forever Klik om te vergroten... I see you are a fan of "gay karate man" as well
Radbraker zei: Monaco Forever Klik om te vergroten... I see you are a fan of "gay karate man" as well
nTFs Well-known member 1 oktober 2021 #4.275 Velvet Buzzsaw ? Indien correct mag iemand anders zich laten gaan.