Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me straf dat je de acteurs op de derde screen niet herkent.Need more screens
: https://m.imdb.com/list/ls098870118/Het is niet Boyka lijkt me, dus dan moet het Triple Threat zijn?Het is niet Accident Man.
Indeed.Het is niet Boyka lijkt me, dus dan moet het Triple Threat zijn?
Scott Adkins en Michael Jai White zijn wel de huidige (westerse) (movie) martial arts beesten van dienst.Heb de film eens opgezocht. Zijn het dan zo'n bekende acteurs op die derde screen of enkel in het genre? Ik ken er geen enkele van.
Neen, ge zit al verdacht op een goed spoor, maar waarom zou ik Shanghai Noon in godsnaam als "1 of the classics" omschrijven?Shanghai Noon?

Adkins is imo een zeer onderschatte acteur in het genre. MJW is minder bekend en de rechtse en minst bekende is Michael Bisping. Ex MMA vechter en soms acteur.Heb de film eens opgezocht. Zijn het dan zo'n bekende acteurs op die derde screen of enkel in het genre? Ik ken er geen enkele van.
Een classic zou ik die zeker niet noemen, maar ik vond dat wel een verrassend leuke film. Jammer genoeg is de choreografie en het niveau van het stuntwerk een pak minder indrukwekkend dan wat JC in Hong Kong allemaal gedaan kreeg. Maar dat terzijde is die goed te doen. Knights ook, by the way...Neen, ge zit al verdacht op een goed spoor, maar waarom zou ik Shanghai Noon in godsnaam als "1 of the classics" omschrijven?![]()
Jackie zou ik als een van de classics omschrijvenNeen, ge zit al verdacht op een goed spoor, maar waarom zou ik Shanghai Noon in godsnaam als "1 of the classics" omschrijven?![]()