Raad de film screenshot!

Bruce Lee film ?
Nein

Een classic zou ik die zeker niet noemen, maar ik vond dat wel een verrassend leuke film. Jammer genoeg is de choreografie en het niveau van het stuntwerk een pak minder indrukwekkend dan wat JC in Hong Kong allemaal gedaan kreeg. Maar dat terzijde is die goed te doen. Knights ook, by the way...
Ja zuh, kan allemaal wel zijn, maar dus inderdaad niet "1 of the classics", I don't know :unsure:.
Amusante film(s), sure.

Jackie zou ik als een van de classics omschrijven
I doubt it om eerlijk te zijn.

2e screenshot uit dezelfde fight scene:
1636128968642.png

Voor fans van het genre zou dit wel duidelijk moeten zijn?

(en jaja blabla resolutie van de screen, het komt van youtube so sue me bitchez)

Ik dacht al dat ik strectchypants herkende van iets, maar had vuurspuwende Jackie nodig om op de titel te komen. Fantastische film, inderdaad. Al ben ik meer fan van JC's actiefilms dan zijn pure martial arts films.

Heh funny, dat was direct mijn eerste gedacht ook (die scene waar Loggia/Laurent/Eddy die andere chauffeur in mekaar ramt zeker?). Maar ik ben redelijk zeker dat het dat niet is.
Dacht ook in die richting maar bedenk mij nu dat die scène zich overdag (of toch in daglicht) afspeelt als ik het mij juist herinner.

edit: geeft nogal een blauwe schijn. Iets van Michael Mann?

Dacht ook in die richting maar bedenk mij nu dat die scène zich overdag (of toch in daglicht) afspeelt als ik het mij juist herinner.
Indeed overdag, en redelijk kleurvol.

Ik zit ergens met een Bond of MI in mijn hoofd, maar kan het echt niet plaatsen.

ding ding.

Was de eerste horrorfilm die ik ooit zag en was echt super bang die avond. Ik had gehoopt op een fijne trip down memory lane met het herbekijken ervan, maar daar was helaas niets van waar. Oersaaie kutfilm die zijn piek bereikt tijdens de opening credits.

Heb die nog niet zo lang geleden ook eens een rewatch gegeven, vandaar dat ik die beelden snel leek te herkennen.

Maar idd, valt best wel tegen, beetje lachwekkend slecht zelfs.

Terug
Bovenaan