Raad de film screenshot!

hdoFuzN.jpg

Ge zijt niet alleen 😜
Het is maar zelden dat er eens iets tussen zit dat ik herken.
Ja het is zo. Ik heb nochtans over 1000 films gezien, en van de laatste 3 pagina's heb ik quasi geen enkele film gezien, en als je de film wel gezien hebt moet je de screenshot nog herkennen. Crank is de enige dat ik gezien heb, maar die screenshot herinner ik mij totaal niet. Het is ook een film dat het al jaren geleden is dat ik hem gezien heb. En dan staat er vervolgens bij "too obvious waarschijnlijk", lol.

Ik kijk ook de verkeerde films voor dit soort spelletjes. Te veel anderstalig vergeleken met de rest of te veel "gewaardeerd door critici", wellicht ook te veel animatie enzovoort.

Ja het is zo. Ik heb nochtans over 1000 films gezien, en van de laatste 3 pagina's heb ik quasi geen enkele film gezien, en als je de film wel gezien hebt moet je de screenshot nog herkennen. Crank is de enige dat ik gezien heb, maar die screenshot herinner ik mij totaal niet. Het is ook een film dat het al jaren geleden is dat ik hem gezien heb. En dan staat er vervolgens bij "too obvious waarschijnlijk", lol.

Ik kijk ook de verkeerde films voor dit soort spelletjes. Te veel anderstalig vergeleken met de rest of te veel "gewaardeerd door critici", wellicht ook te veel animatie enzovoort.
En ik zit aan +2300! Feit is dat ik héél veel films gezien heb waarvan er een groot deel veel te lang geleden is en ik eigenlijk eens opnieuw zou moeten kijken om te herop frissen, maar ja zo schuiven die films die ik nog niet gezien ook op.
Crank..."too obvious".Tja, nu je het nadien zegt idd wel ( bepaalde actie die hij moet doen om adrenaline op peil te houden 😋 )

Ik kan ook een hoop screenshots posten dat niemand zal raden maar ik probeer het meestal op mainstream films te houden.

Tip: Ik blijf altijd in hetzelfde thema verder posten, deze keer is het "film met The Rock".

En dan staat er vervolgens bij "too obvious waarschijnlijk", lol.
Is die scene waar hij Amy Smart publiekelijk aant poepen... redelijk herkenbare scène? :biglaugh:

Terug
Bovenaan