Raad de film screenshot!

Ow yeah..na al die hersenkrakers maar iets simpel tussendoor.

screen15.jpg

Tijdens het kijken had ik een wat wisselvallig gevoel: soms intrigerend, soms net iets te vaag. Met dat laatste kan ik normaal gesproken wel leven, want bij een gebrek aan antwoorden kun je je eigen invulling geven. Dat lukte me hier ook wel. Hoewel het misschien niet altijd de juiste invulling was, is dat misschien juist iets waar ik achteraf wel tevreden over ben.

Toch is er iets wat wel duidelijk is: op audiovisueel gebied is het zonder meer boeiend. Zeer strakke cinematografie, maar vooral het geluidsdesign is wel heel bijzonder. Een goede surroundset is niet eens een overbodige luxe, maar een verplichting om deze film goed te kunnen beleven. Uiteindelijk kun je dat toch wel het beste doen en misschien biedt een herkijk wel uitkomst, want ik miste toch nog iets. Samenhang is het niet – want het verband tussen scènes is eenvoudig op te merken - en antwoorden ook niet, maar wat het wel is… geen idee.

De film heeft wat bezinking nodig, maar bijzonder is het zeker. En vaag. Maar zeker ook boeiend, lekker eigenzinnig op een positieve manier.

Is die de moeite? Ik ben geen onverdeeld fan van Primer, maar wel pretty smart & impressive voor dat budget. Upstream staat hier al tijdje klaar om te bekijken, maar geraak er maar niet toe.
Zeker het bekijken waard. Het kon me toch 95 minuten boeien.

Gezien Killjoy geen screens upload? blijf ik ma bezig he :unsure:

Dikke bonuspunten als er bij deze ook de bijhorende vierende quote word gesmeten
ainthdissomeshitz0006.png

Is die de moeite? Ik ben geen onverdeeld fan van Primer, maar wel pretty smart & impressive voor dat budget. Upstream staat hier al tijdje klaar om te bekijken, maar geraak er maar niet toe.
Owowow, even terugspoelen, dus mijn eerste gok op Primer op die screenshot was niet al te ver gezocht dus? Ik vond Primer écht een prachtig project, nooit gehoord van Upstream Color weliswaar. Dik de moeite dan?

Heb La haine 3 weken geleden gezien, dat is het zeker niet. Dat zie je al aan dat kostuum alleen al, maar herinner me ook niet zo een scène. Wat het wel is, geen idee.

Doet me visueel wat denken aan 'C'est arrivé près de chez vous', maar veel te lang geleden dat ik die gezien heb om te weten of het klopt.

Doet me visueel wat denken aan 'C'est arrivé près de chez vous', maar veel te lang geleden dat ik die gezien heb om te weten of het klopt.

Ik herinner me nog dat ik die zag voor Tarantino zwaar op de proppen kwam maar dat is toch écht een Tarantino style film. Zou me verbazen mocht de Quinten die zelf nooit gezien hebben.
Dat gesprek alleen al over "les cérisiers Japonais" is hilarisch.

Owowow, even terugspoelen, dus mijn eerste gok op Primer op die screenshot was niet al te ver gezocht dus? Ik vond Primer écht een prachtig project, nooit gehoord van Upstream Color weliswaar. Dik de moeite dan?
Zelfde regisseur, maar voor de rest hebben die niet veel met elkaar te maken gok ik.

T2 toch lijkt mij, al geraden.

Net zoals elke edgy jonge 20er vond ik die film gewelding indertijd. Ik vraag me af of ik die nu even goed ga vinden :thinking:.
Het is hem wel niet denk ik.

Terug
Bovenaan