Raad de film screenshot!

Tot nu toe heb ik 100% gemist of the shots I took.
200.gif

Owowow, even terugspoelen, dus mijn eerste gok op Primer op die screenshot was niet al te ver gezocht dus? Ik vond Primer écht een prachtig project, nooit gehoord van Upstream Color weliswaar. Dik de moeite dan?
Ik ben grote fan, het is een vrij speciale film die volledig op zichzelf bestaat. Er zit een beetje een logica in, maar het volgt geenszins het gebruikelijke, lineaire patroon qua narratief. En zoals gezegd, ook best een audiovisueel spektakel, als je open staat voor een film die geen voorverpakte antwoorden biedt.

Mss dit topic toch eens opsplitsen in een "raad de screenshot voor de cinefiel" en "raad de screenshot voor het klootjesvolk"... :unsure:

Ik volg hier wat mee en hoop eens juist te raden, maar de helft van de films ken ik niet eens. En als ik ze ken ben ik altijd te laat. :headshake:

Mss dit topic toch eens opsplitsen in een "raad de screenshot voor de cinefiel" en "raad de screenshot voor het klootjesvolk"... :unsure:

Ik volg hier wat mee en hoop eens juist te raden, maar de helft van de films ken ik niet eens. En als ik ze ken ben ik altijd te laat. :headshake:
Speciaal voor jou

screen1234.jpg

Terug
Bovenaan