Onlangs startten we een poll over het herinvoeren van de reactions (likes) in politiek en actualiteit.
De uitslag van die poll was duidelijk, met meer dan 70% van de stemmen voor het terugbrengen van de reactions.
Het is vanaf nu weer mogelijk om in p&a een reaction op een post te plaatsen, inclusief een nieuwe emoji
die we naar aanleiding van jullie feedback hebben toegevoegd.
Let wel: in Politiek en Actualiteit geldt er een nultolerantie voor misbruik van reactions. Zonder vraag te verwijderen, zonder zogenaamd verzoek. Een tweede overtreding levert een tweede warn op en zal meteen je laatste van die aard zijn: de reactionfunctie wordt afgezet op je profiel. Houd daarom volgende regel steeds in gedachten:
Dan rest er ons jullie enkel nog veel p&a-plezier te wensen!
De uitslag van die poll was duidelijk, met meer dan 70% van de stemmen voor het terugbrengen van de reactions.
Het is vanaf nu weer mogelijk om in p&a een reaction op een post te plaatsen, inclusief een nieuwe emoji
die we naar aanleiding van jullie feedback hebben toegevoegd.
Let wel: in Politiek en Actualiteit geldt er een nultolerantie voor misbruik van reactions. Zonder vraag te verwijderen, zonder zogenaamd verzoek. Een tweede overtreding levert een tweede warn op en zal meteen je laatste van die aard zijn: de reactionfunctie wordt afgezet op je profiel. Houd daarom volgende regel steeds in gedachten:Omdat we specifieke reactions niet per forum kunnen uitschakelen, kunnen jullie ook in politiek en actualiteit van alle reactions gebruik maken. Gebruik hier echter alleen reactions zoals ze bedoeld zijn. Eenals +1 voor een post en
voor een verhelderende of interessante post waar je het niet noodzakelijk mee eens bent.
De moderatie beslist wanneer het gaat om misbruik, en dat gaat dan over een reaction die een onderbouwde post hoort te zijn, het ironisch gebruik of als het is om uit te dagen. Zo zal dein P&A quasi altijd misbruik zijn, een
als uitlachsmiley ook.
In alle forums kan flagrant misbruik van de reactions bestraft worden, en bij herhaaldelijke overtredingen zullen de reactions voor die user in kwestie forumwijd uitgeschakeld worden.
Dan rest er ons jullie enkel nog veel p&a-plezier te wensen!
als +1 voor een post en
in P&A quasi altijd misbruik zijn, een
als uitlachsmiley ook.
toch gepaster dan de toegelaten reacties. Een geslaagde mop moet bij tijd en stond ook op P&A kunnen, dan zou je daar toch ook met een lach op mogen reageren.
. Een duimpje bij een post over een aanslag in Duitsland lijkt alsof je het goedkeurt. Je hebt relevante reacties voor relevante situaties. Het is absurd om die niet te mogen gebruiken.
wil reageren op één van mijn posts waarom zou ik dit dan reporten? Nog beter: waarom zou de moderatie hier tijd in steken om dit effectief aan te passen?
. Ik snap er echt niets van eerlijk gezegd. Ik weet echt niet welke andere conclusie hieruit getrokken kan worden dan dat jullie liever de hele community beperken (om het woord "straffen" niet te gebruiken) in de plaats van het "handvol" trolls die het systeem misbruiken zwaarder aan te pakken.
niet als reaction om je ongenoegen over een post te uiten. Geef je tegenargumenten in een fatsoenlijke post!