Milathis
Well-known member
Same gekocht uitgespeeld en verkocht op Vinted voor 60 euro excl.Ik speel deze gewoon uit (zonder speedrun trophy of platinum); daarna verkoop ik mijn PS5 versie
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same gekocht uitgespeeld en verkocht op Vinted voor 60 euro excl.Ik speel deze gewoon uit (zonder speedrun trophy of platinum); daarna verkoop ik mijn PS5 versie
Street Fighter 2 op de snes kostte ook 3995 BEF begin jaren 90. En 3000 - 3500 BEF was de norm.De mensen die oud genoeg zijn zoals ik weten dat games in de tijd zoals voor Mario Bros ook 2500 Belgische frank gekost hebben omgerekend een das bijna zo duur als nu en spreek dan over de eind jaren 80![]()
Ik loop echt al verloren met eerste stuk grace. Dat je 3 stukken moet vinden. Ook niets van ammo en tis precies vijanden voorbij lopen weg lopen. Tot nu toe me enkel gefrustreerd
Ik wacht tot ge klaar zijt en verkoopt eh! xDZit 33% ver volgens de Playstation-app, maar de eerste indrukken zijn zeer positief. Speel met Grace in first person en Leon third person.
Verhaal-gewijs voelt het een beetje licht aan en ik vrees dat het een de route gaat volgen van "achtergrondinfo uit docs en op het laatste moment een grote infodump". Geen kleurrijke cast van slechterikken zoals in RE4/7/8, maar deze game gaat duidelijk ook voor een heel andere structuur.
Soit, gameplay is koning en ik ben me zeer aan het amuseren. Grace heeft de klassieke loop van omgevingen verkennen, sleutels vinden, vijanden ontwijken en simpele puzzels oplossen. Het nieuwe (nodeloos) bloederige crafting-mechanisme is... interessant. We weten allemaal dat er *ijzer* in bloed zit, maar hoe het daarmee kan gebruikt worden om kogels te craften...Meer mogelijkheden om te experimenteren zeker, maar of het in de kern echt zo vernieuwend is tegenover crafting in andere moderne RE-games(chem-packs in 7 bvb), betwijfel ik.
Spannend is het sowieso elke keer je als Grace speelt. Er zijn genoeg verrassingen en leuke twists op de klassieke formule om u geëngageerd te houden. Het helpt ook wel enorm dat RE's map-design zo goed op punt staat met alle open/gesloten deuren, items die je liet liggen, etc etc. Als ik me bedenk hoeveel tijd verloren ging in de ps1-games omdat het item dat je terug moest gaan halen toch in een andere kamer leek te liggen... Blij dat ik geen notitieboekje meer bij de hand moet houden.
Elke keer dat ge switched naar Leon voelt als een opluchting. Bij Grace wandel je in een oorlogszone met een klein 9mm terwijl Leon lijkt binnen te rollen als een tank. Roundhouse-kicks uitdelen, een dikke shotgun voorstellen aan zombies... Heerlijke opluchting. Niet dat er geen spanning is als je met Leon speelt, maar het is anders. Grace loopt weg en denkt "ooh shit, ooh shit!". Leon loopt strategisch om de hoek om te herladen en denkt "4 shells zijn hopelijk voldoende om Blob te stunnen"![]()
Ja die is open er zit nu nog een slot vast en die krijg ik niet open...
Ik heb 1 puzzelstuk geplaatst in die deur
Déjà vu van de lokale MH-fanaatIk wacht tot ge klaar zijt en verkoopt eh! xD

Ik denk dat k wel voor de plat ga gaan, ziet er zeer doenbaar uit.

Ja uitgespeeld en meteen verkocht, de tijden dat ik voor platinum ging zijn al lang voorbijStopt iedereen na zijn eerste playtrough of?

Ja 1 keer uitspelen is genoeg, ik zit zo 70% ver denk ikStopt iedereen na zijn eerste playtrough of?
Eerste RE? Want dat is toch eigen aan deze games, maar snap wel dat niet iedereen fan is van dat rondlopen en zoeken. Maar normaal kan je via je map wel zien waar je eventueel nog iets gemist hebt.Pff denk dat deze game niets voor mij is. Geen geduld voor.
Denk dat ik 2 u gesukkeld heb bij dat eerste stuk van Grace. Die 3 quartz zoeken...
Dat constant gesukkel zonder ammo en dan je inventory vol...
Wel jammer het verhaal leek me wel tof.
Ik had de autonlock aangezet, dat je niet te veel kogels naast schietPff denk dat deze game niets voor mij is. Geen geduld voor.
Denk dat ik 2 u gesukkeld heb bij dat eerste stuk van Grace. Die 3 quartz zoeken...
Dat constant gesukkel zonder ammo en dan je inventory vol...
Wel jammer het verhaal leek me wel tof.