Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
had ik nog iets van een 100 kogels over voor het pistool en 10 voor de requim op Standard moeilijkheid. Dus goed mikken, craften en verzamelen en je hebt meer als kogels genoeg. Je moet het natuurlijk niet benaderen als een actie game maar meer als survival. De stukken met Leon kan je er gewoon voor gaan.
Uitgespeeld op net geen 10u op Modern/standard-difficulty. In brede lijnen zeer van genoten... In de tweede helft van de game speelt ge voor een groot deel als Leon in een bekende plaats. Ik vond het echter een vrij saaie omgeving qua levellayout. Het heeft een leuke historische context voor de fans, maar ik heb met moeite met ruïnes van steden / apocalyptische settings nog te appreciëren of origineel te vinden in games.
Er wordt voor fans van de serie véél fanservice aangeboden en grotendeels werkt het.
Ik dacht eerst dat Zeno Wesker in vermomming ging zijn owv de Matrix-moves en zijn voice-actor klonk een beetje zoals de nieuwe Wesker uit RE4 remake. Dat hij uiteindelijk gewoon *iemand* van een andere malafide organisatie lijkt te zijn die afgemaakt wordt door Gideon zonder veel spektakel... Voelde nogal anticlimactisch aan.
Verhaalgewijs rammelt de hele game een beetje in mijn ogen. Gideon is geen interessante bad guy en het duurt tot ongeveer twee derde in de game tot de plot wat vorm krijgt. Fanservice is cool... Allez als Leon een 1v1 heeft tegen Hunk, dan juich ik ook wel vanuit men stoel, maar als ge dan achteraf kijkt naar de plot... Ok, Spencer had spijt en had een anti-viral gemaakt..
Geen sterk verhaal, maar de gameplay is top en de fan-service is heerlijk. Level-ontwerp tijdens Leon's campagne stelt een beetje teleur. De vergelijking die anderen met TLOU maken, snap ik heel goed, maar ik zie deze elementen liever niet te hard in een RE-game. Capcom grijpt graag naar oude helden gelijk Leon, Chris, Jill en Claire, maar ze moeten echt iets vinden om nieuwe, interessante helden en schurken te leveren. Grace is gewoon ok, maar ze zal wsl beperkt blijven tot deze ene game. Leon moet ongeveer 50 jaar oud zijn in deze game, dus ik hoop dat ze hem nu stilletjes op stal laten staan.
Tijd om aan de speedruns te beginnen. Een groot deel van de lol hier blijft natuurlijk in een nieuwe run-through met kennis van de maps/items en bonus-wapens. Benieuwd of we lang moeten wachten op DLC en/of een mercenaries-mode.
ik heb een steam key te koop voor RE .
heb die gekregen met die asus promotie bij moederborden en kaarten.
de key mag mag voor 50 euro stuur gerust een pm voor wie intresse heeft.
Geen idee. Heb toch naar gevoel alles gezocht. Speel dit type spellen wel heel vaak. Heb in deze playthrough alles behaald van collectibels. Nu ga ik voor speedrun zonder healen.
Ik zit in het laatste level denk ik na 21 uren spelen met Modern style. Ik geef mijn ogen de kost en kijk wel veel rond naar de mooie decors en dood alle zombies, soms moet ik even zoeken naar ammo. Het stoort me niet dat ik de game niet op korte tijd kan uitspelen.
Ik zit in het laatste level denk ik na 21 uren spelen met Modern style. Ik geef mijn ogen de kost en kijk wel veel rond naar de mooie decors en dood alle zombies, soms moet ik even zoeken naar ammo. Het stoort me niet dat ik de game niet op korte tijd kan uitspelen.
Ik heb ook alles gedood wat ik tegen kwam, wel op het makkelijkste niveau. Ik vond persoonlijk het eerste gedeelte de moeite van decors, maar de laatste helft ( zoals hierboven al eens aangehaald) vond ik dat toch niet echt. Zeker de laatste helft was het gewoon doorlopen en knallen. De omgeving vond ik niet echt de moeite. Ik vond persoonlijk RE 7 en 8 beter, zeker omtrent de omgeving. Dat verveelde in die spellen niet. Hier vond ik dat jammer genoeg wel
Ik heb het zojuist uitgespeeld op 13u 15min en 38 sec maar steam geeft 22 uur speeltijd aan. Dus steam telt dan alle pogingen bij elkaar ofzo?
Edit: ik heb nog eens een save geladen voor de keuze om de andere ending te zien maar er is niet veel aan. De juiste ending was goed genoeg en vind ik veel beter dan de korte ending.
Ik heb het zojuist uitgespeeld op 13u 15min en 38 sec maar steam geeft 22 uur speeltijd aan. Dus steam telt dan alle pogingen bij elkaar ofzo?
Edit: ik heb nog eens een save geladen voor de keuze om de andere ending te zien maar er is niet veel aan. De juiste ending was goed genoeg en vind ik veel beter dan de korte ending.
Steam telt alle tijd dat je het spel open hebt staan bij elkaar, maakt niet uit wat je aan het doen bent. Het spel zelf zal de tijd niet meetellen wanneer je in de menu's zit etc.
Playthrough van gezien. Tot halfweg zag het er goed en scary uit, maar vanaf het nieuwe gebied vond ik het veel minder. De spanning leek voor mij althans volledig weg te zijn.