True, maar dan nog,,,3 uurLeve NG+ met infinite ammo en consoorten
best een schema maken om de ideale route te lopen dan.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True, maar dan nog,,,3 uurLeve NG+ met infinite ammo en consoorten
best een schema maken om de ideale route te lopen dan.Is zo wat typisch capcom, moet Dmc hun tophie lijsten soms eens bekijken.True, maar dan nog,,,3 uurbest een schema maken om de ideale route te lopen dan.
Ik vind het een topgame. Als ge een resident evil fan zijt is dit zeker een must-buy. Het verhaal gaat wel verder op deel 7 (als ik me nie vergis, gaan ze rond deze personages een trilogie maken) en het loont ook om een beetje op de hoogte te zijn van de lore van resident evil. Het enige kleine minpunt dat ik had: de AI van de vijanden is gemakkelijk uit te buiten. Ze verliezen redelijk snel hun agro, zeker de grote vijanden.Is de game het een beetje waard voor degen die hem uitgespeeld hebben ?
En zit er een degelijk verhaal in ?
Alvast bedankt voor de info.
Is de game het een beetje waard voor degen die hem uitgespeeld hebben ?
En zit er een degelijk verhaal in ?
Alvast bedankt voor de info.

Ja wel tegenwoordig bij bpost, mijn pakjes ook overal ergens anders... en ondertussen wacht ik nog steeds op mijn game. Heb m'n pre-order geannuleerd bij bol.com de dag voor release door de Amazon.fr aanbieding van 48 EUR. Moet nu wel al minstens een week langer wachten voor die 12 euro profijt
Hopelijk ontvang ik het morgen en kan ik er eindelijk aan beginnen
edit: oorspronkelijk zou het deze dinsdag geleverd worden, maar pakje is volgens bpost track & trace in een verkeerde regio terechtgekomen. Levering verschoven naar woensdag en de dag zelf weer uitgesteld naar vrijdag. Toch toppers daar zenne...

Hoelang over gedaan?Ook net uitgespeeld pareltje
Nog 2 a 3 uurtjes,1,5 als je snel bentHoelang over gedaan?
Hoever zit ik eigenlijk?
Ik moet naar Moreau, molen
7u ingame voorlopig
Zo als gezegd nog dikke twee uurtjes ( ik heb er 9u30 over gedaan ) heb 1 maal naar youtube moeten gaan dat ik vast zat en was dan nog iets dom ookHoelang over gedaan?
Hoever zit ik eigenlijk?
Ik moet naar Moreau, molen
7u ingame voorlopig

Echt heResident Evil: Its locked from the other side

Kvind het wel grappig. Maar steengoede game.Echt he
Geweldige game!
Als ik zie hoe goed ze RE2 behandeld hebben... Die game blijft gewoon zo zalig en als ze het toch maar blijven heruitbrengen.