Retro GPU: Asus EN8800GTX

sarnath

Active member
iTrader: 99% (169/171)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Ik ben bezig met een retro build en na lang zoeken deze beeldkaart gevonden.
Helaas past ze net niet in mijn case en heb ik een andere kaart gekocht.

Komt met originele doos en drivers. De game zit er wel niet meer bij en ook geen kabels.

Het betreft hier dus een zeldzaam model dat ik niet voor een peuleschil weg ga doen.
Mijn minprijs is heel fair. Voor minder gaat m zeker niet weg. Dan hang ik m aan de muur als displaymodel.

Minprijs is 50 euro.
Afsluiten op 7/11 om 21u.

Af te halen in Bree of verzenden via BPost.
Staat ook op 2dehands.be

Foto's:

Laatst bewerkt:
Oeh een retrobuild, wat precies allemaal als ik mag vragen?

Free up!
Zit zo richting 2006 te mikken :) Intel socket 775
Nog ouder mss ook nog in de toekomst. Een socket 478 pcke...

Maar nu dus:
Antec P150
Intel E6600 Core2duo
Gigabyte EP45 DS3R (ondersteunt zowel ddr2 als ddr3!)
Corsair XMS 2x2GB 800Mhz
500GB WD HD

Voor de voeding heb ik wel een nieuwe coolermaster 500W gekocht voor de betrouwbaarheid ipv een oude ergens te kopen.
Cpu koeler is een Antec hier op t forum gekocht. Gaat wrs een Zalman cnps 7700 koper worden binnenkort.

Qua graka heb ik nu een Asus 7800GT op Ebay gevonden.

Ik heb ook nog een Chieftec dragon blue staan. Maar die kan ik niet direct gebruiken vanwege een probleempje met de mobo standoffs wat ik nog moet fixen.
En die case is zo zeldzaam geworden dat ik die veilig ergens heb weggezet :)

Laatst bewerkt:
heb hier ook wel nog enkele retro gpu's liggen moest je interesse hebben o.a. 8800gt 512mb en 1gb.
512meg is wel met zalman aftermarketkoeler, heb wel een stuk of 20 verschillende gpu's dacht ik.

heb hier ook wel nog enkele retro gpu's liggen moest je interesse hebben o.a. 8800gt 512mb en 1gb.
512meg is wel met zalman aftermarketkoeler, heb wel een stuk of 20 verschillende gpu's dacht ik.
Merci voor het aanbod, maar ben voor iets nog meer old school gegaan en heb ondertussen een 7800GT gekocht.

Ik ben bezig met een retro build en na lang zoeken deze beeldkaart gevonden.
Helaas past ze net niet in mijn case en heb ik een andere kaart gekocht.

Komt met originele doos en drivers. De game zit er wel niet meer bij en ook geen kabels.

Het betreft hier dus een zeldzaam model dat ik niet voor een peuleschil weg ga doen.
Mijn minprijs is heel fair. Voor minder gaat m zeker niet weg. Dan hang ik m aan de muur als displaymodel.

Minprijs is 50 euro.
Afsluiten op 7/11 om 21u.

Af te halen in Bree of verzenden via BPost.
Staat ook op 2dehands.be

Foto's:

Ik heb hier nog een Voodoo 2 liggen :) ( Kan je ook in SLI draaien zelfs als je er 2 hebt ) Voodoo 2 1000 PCI , Voodoo 4 4500 , Maxi Gamer Phoenix , Of een Creative Banshee of een Voodoo 3 2000 PCI of AGP , Monster 3D kaart of Monster 3 D II , Monster Fusion en het neusje van de zalm een Quantum 3D Obsidian X-24 ( alles boxed natuurlijk !! )
3DFX @ll The W@y !!

Ik heb hier nog een Voodoo 2 liggen :) ( Kan je ook in SLI draaien zelfs als je er 2 hebt ) Voodoo 2 1000 PCI , Voodoo 4 4500 , Maxi Gamer Phoenix , Of een Creative Banshee of een Voodoo 3 2000 PCI of AGP , Monster 3D kaart of Monster 3 D II , Monster Fusion en het neusje van de zalm een Quantum 3D Obsidian X-24 ( alles boxed natuurlijk !! )
3DFX @ll The W@y !!
Terug naar AGP gaan is mij net iets te oud.
Maar daar denk ik binnen een paar maanden mss weer anders over :)

Terug
Bovenaan