Ik ben ondertussen best gebeten. Maar holy shit is act 1 en die hele intro de volledige anti thesis van wat een roguelite moet zijn. Zou enorm graag weten hoeveel volk daar opgeeft

Voor steam zal de refund optie wel invloed hebben.
Van de eerste keer tot in act 2 geraakt. En dan zo'n blauw afgerande grot met lazers proberen te betreden en "end run".. ok. Maar vallen in een afgrond is dan wel no problem.
Leesbaarheid en snelheid van hoe je de wereld en zijn valkuilen leert is ook wel.. slecht. Dat moet fingersnapping fast gaan. Voor abilities telkens die variabelen vergelijk met een animatie
en een pop up
en ik val door de grond voor dezelfde belabberde "secret" cave animatie.. etc
Ook abilities vrijspelen is iets dat mij altijd wel stoort.. level design ook niet echt weggeblazen. In 3D verwacht ik ook wel meer natuurlijk terwijl het hele genre eerder gebouwd is op het efficient herbruiken van bestaande assets en zo iets puur voor gameplay to optimaliseren.
Hele tijd die verdomde mini map lezen...
Ik ben vooral niet gefrustreerd da'k de laatste 3 keer niet meer tot in act 2 ben geraakt.
Eens de actie begint is het gelukkig wel smullen. Maar no fuckin way da'k telkens act 1 ga runne voor integrity te sprokkelen(ik moet wel zeker?

)