Ryzen 5 3600 cpu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gevraagde goederen
Ryzen 5 3600
Ben op zoek naar 1 van bovenstaande cpu's.

- Ryzen 5 3600 (indien recent en met garantie) mag tray versie zijn.
(https://tweakers.net/pricewatch/1390248/amd-ryzen-5-3600-tray.html plotse pricedrop naar €170 nieuw tray.) dus prijs liefst navenant.

(Een 3600X of XT heeft voor mij geen meerwaarde dus vrees dat ik daar weinig mee ben omdat ik dan meer moet betalen voor een nagenoeg niet bestaande performance gain tenopzichte van een standaard 3600 zoals meeste reviews zeggen betaal je €50 meer voor een letter extra op uw cpu)

Laatst bewerkt:
Bump -> aangepast: Niet langer op zoek naar een 3700x ... maakt amper verschil in games blijkbaar tegenover een 3600 dus bijna dubbele uitgeven is eigenlijk niet interessant voor mij.

Enkel nog een (recente) Ryzen 3600 gezocht.

Moest je die hier niet kunnen vinden, zou ik dan gewoon eens kijken op Aliexpress. Heb daar mijn R3 1200 ook gekocht voor af en toe eens een BIOS flash te doen, koste toen €35, terwijl die lokaal gemakkelijk het dubbele stond.

Bedankt voor de tip! Sicomputers is nu +-€175 (dag of 2 terug nog 168 .. ) dus voorlopig lijkt het niet zo veel te schelen met Alixpress. Ik hou het iig als optie open als het verschil de moeite waard is.

Bedankt voor de tip! Sicomputers is nu +-€175 (dag of 2 terug nog 168 .. ) dus voorlopig lijkt het niet zo veel te schelen met Alixpress. Ik hou het iig als optie open als het verschil de moeite waard is.
Die van Aliexpress kost maar €143 ($165) met gratis verzending. Bij Sicomputers staat diezelfde momenteel €199 (excl. €9 verzending) scheelt toch €56 (zonder verzendkosten).

Die van Aliexpress kost maar €143 ($165) met gratis verzending. Bij Sicomputers staat diezelfde momenteel €199 (excl. €9 verzending) scheelt toch €56 (zonder verzendkosten).
Excuses. Was vergeten bij te vermelden dat ik het op de Tray versie had (bij ali zijn het ook tray's). Deze is €175 bij Sicomputers (185 incl verz). Bij die link van Ali staat er wel bij dat het over gebruikte exemplaren gaat merk ik nu. Nuja iig hoopte ik hier eentje op de kop te tikken voor €130 (tot 150 max) afhankelijk van ouderdom/factuur etc. Probleem met die van Ali is ook douane kost als ge pech hebt .. weet nu niet hoe dat gaat met 2dehands producten. Maar ik neem het iig in overweging mocht ik hier gene vinden.

Op 2dehands zie ik er aan €120-130 maar of ze te betrouwen zijn is wat anders ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan