Ryzen 7 5800x + Gskill + Gigabyte B550 + Fractal Celsius + Define R7 + Astro A40

Einddatum + uur van de verkoop
08/03/2025 18:00

ScienceMySon

New member
iTrader: 100% (45/45)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
nader af te spreken
  • Naam van het (de) aangeboden goed(eren) in de titel
    • AMD Ryzen 7 5800X processor -- 4j oud, In doos, nooit Ge-OC'd -- 50 euro
    • Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 -- 4j oud, in doos, met accessoires -- 50 euro
    • Fractal Design Celsius S36 Blackout -- 4j oud, in doos, met accesoires -- 25 euro
    • G.Skill DDR4 Trident-Z 2x8GB 3600Mhz - F4-3600C16D -- 4j oud, in doos, altijd op EXPO profiel gebruikt -- 25 euro
    • Fractal Design Define R7 -- 4j oud, in doos, accessoires compleet, 2 fans in de case vervangen naar andere omwille van defect, maar wel 4 fans aanwezig, sommige stukken nooit gebruikt, er zijn ook 2 haakjes weg die de panelen vasthouden, maar de panelen blijven stevig hangen -- 50 euro
    • Astra a40 TR edition + Modkit -- 7j oud, met accesoires, de modkit is toe aan vervanging, de originele kit is ongebruikt, de kabel van de headset is nog in orde maar je merkt dat hier en daar want kleine hakjes zijn, niet te merken aan geluid hierbij -- 50 euro
  • tweedehands
  • Vermelding aanwezigheid factuur en/of garantie
    • Geen factuten of garantie meer aanwezig
  • Minimum en/of meeneemprijs
    • voor de gehele pc exclusief de headset wil ik gerust kwijt voor 180 euro als iem deze volledig koopt
    • Als iem de gehele pc + headset koopt doe ik hem gerust voor 220 weg
    • aparte stukken mogen natuurlijk ook, maar er is een voorrang aan iemand die alles koopt
  • Ook elders te koop aangeboden?
    • neen
  • Verzending/afhaal
    • alles valt te bespreken, als het niet te ver is kunne we gerust op een plek afspreken
  • Eventuele foto's
    • Kan zeker voor gezorgd worden via whatsapp ofzo

I'm confused!!
Volgens mij heeft Philharmoniker je prijs geboden waarvoor je het systeem weg wou doen.
De post heeft het nergens over bieden?? er werd een minimum/meeneemprijs aangegeven .. en die is geboden.

Qoute"
Minimum en/of meeneemprijs
  • voor de gehele pc exclusief de headset wil ik gerust kwijt voor 180 euro als iem deze volledig koopt.

I'm confused!!
Volgens mij heeft Philharmoniker je prijs geboden waarvoor je het systeem weg wou doen.
De post heeft het nergens over bieden?? er werd een minimum/meeneemprijs aangegeven .. en die is geboden.

Qoute"
Minimum en/of meeneemprijs
  • voor de gehele pc exclusief de headset wil ik gerust kwijt voor 180 euro als iem deze volledig koopt.

Nou simpel, dan is ie verkocht he

Terug
Bovenaan