Ryzen R9 3900x (en gratis ASUS X570 Hero motherboard met mogelijk defect)

Einddatum + uur van de verkoop
20/10/2024 12:00

zephir

Well-known member
Ranst
iTrader: 100% (15/15)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Ranst
Hallo

Ik verkoop een 3900x (12/24 cores/threads). CPU werkt nog prima, heeft nooit warm gelopen wegens waterkoeling. Vraagprijs 50 euro.

Je krijgt er een ASUS X570 Hero motherboard bij, als je wil, omdat dat mogelijk defect is.

Het moederbord is na een biosupdate en 5900x upgrade beginnen crashen, ook na swap memory.
Wel onder zware belasting van zijn pcie lanes (1gen 4/5 en 1 gen4 SSD, 10Gbe card).

Ik heb er de tijd niet voor om het in detail te troubleshooten, maar misschien krijgt iemand met wat meer tijd het wel klaar. Het is een high end board met excellente VRM's, on board Hex display, BIOS flashback en BIOS update zonder cpu, 2,5 en 1Gbe NIC, veel NVMe slots / USB headers intern en extern ook USB-C, audio met ondersteuning voor hoge impedantie headphones en een hele waterkoeling controle module, maar GEEN wifi.

Enkel ophaling of eventueel langsbrengen in een straal rond de E313 :D

Oei, dat weet ik niet. Kan een moderator dit bevestigen? Indien ja gaat hij naar PCFRIEND08, anders doen we nog even door...
Een vraagprijs zonder meer wordt inderdaad aanzien als meeneemprijs. Aangezien PCFRIEND08 de meeneemprijs heeft geplaatst zonder voorwaarden, is hij dus in regel de rechtmatige koper.

We kunnen er over discussieren want ik schreef vraagprijs en niet meeneemprijs natuurlijk.
Rechtstreeks uit de regels: "Als verkoper ben je verplicht te verkopen bij het noteren van een bod of bij het behalen van de minimumprijs. Een prijs plaatsen zonder meer wordt aanzien als meeneemprijs."

Niemand zegt dat PCFRIEND08 een negatieve itrader moet geven. De regels stellen wel dat het rechtmatig zou zijn, mocht je toch beslissen van niet aan hem te verkopen.

Graag vanaf nu terug ontopic.

Terug
Bovenaan