Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wou ik nu net nog eens gebruiken om een hoop sniper ammo te hebben.

Was gisterenavond niet zo goed en ben er eens, tegen mijn zin weliswaar, vroeg ingekropen. We gaan dat straks goed maken ze. 
Dat is wrs geen bug. je moet doen wat hij u gevraagd heeft 9/10. Ik ben daar al voorbij en je hebt verschillende keuzes dacht ik.Iemand nog al bug (?) gehad met de deal with the devil mission?
Ik ga naar de plant en naar Varan. Als ik met hem probeer te praten: 'I've got no time for you', en er komt niks...
Ik kan me precies wel herinneren, dat je eerst iets anders moest doen voor je bij hem kwam. (ik kan het zo niet meer zeggen)Ik krijg geen keuzes... Eerste keer dat ik bij hem kom, en ipv van keuzes te krijgen (zoals ik in walktroughs zie op YouTube) zegt hij: I've got no time for you. En dan niks meer.
ik dacht dat het iets met een pda was, maar was ni zeker, en wou het niet spoilen ook niet.Intussen uur of 2 gezocht. De missie ervoor idd een PDA laten liggen op een lijk. Die had ik nodig om zijn reactie te triggeren![]()
Best ni teveel over nadenken. 't zijn allemaal bandits, geef ze gewoon allemaal n headshot en elk lijk afgaan als je ergens vastzit met n quest. Dan kom je er ook.Iemand nog al bug (?) gehad met de deal with the devil mission?
Ik ga naar de plant en naar Varan. Als ik met hem probeer te praten: 'I've got no time for you', en er komt niks...
When asked how many copies of STALKER 2 would need to be sold for it to be a commercially successful project, Krippa replied: "We've already sold enough to make the project profitable." He would not disclose the amount of investment in the game. "Of course, it's tens of millions of dollars," he said.
Ik ben oprecht blij voor die mensen. Ik heb intussen spijt dat ik niet meteen de Ultimate Edition heb gekocht MAAR als men er later voor zorgt dat mensen kunnen upgraden dan ga ik dat alsnog doen, aan de volle pot wel te verstaan.Amper een maand na de release zou men al uit de kosten zijn.
![]()
S.T.A.L.K.E.R. 2 окупив інвестиції і вийшов у прибуток – Кріппа — Forbes.ua
Розробник GSC Game продав достатню кількість копій S.T.A.L.K.E.R. 2, щоб вивести проєкт у прибуток. Про це в інтерв’ю Forbes сказав інвестор компанії Макс Кріппаforbes.ua