STALKER 2: Heart of Chornobyl

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

weer een patch https://store.steampowered.com/news/app/1643320/view/4455844537830474746

468809307_1203239174607507_7061368329713111338_n.jpg

Ik amuseer mij, echt waar, te pletter met deze game. Lang geleden dat ik nog ZO vastgekluisterd zat aan mijn scherm. Ik begin ook stilaan wat te wennen aan de setting en ben al wat harder dan in het begin.

Wat niet wil zeggen dat ik niet meer schrik. Eergisteren kwam ik uit een riolering gekropen op de vlucht voor ratten en net toen ik terug boven kwam viel een bloodsucker mij aan. Mijn reactie was gewoon terug naar beneden springen... dood. Ik moest er zelf om lachen. 😁

Ik sta trouwens op het punt, na 30 uur, om de lesser zone te verlaten maar heb nog een paar zaken niet gezien. Ik heb al een test gedaan om te zien of ik nog terug kan maar iemand die mij kan vertellen of dit zo blijft?

Ik weet inmiddels dat er naar het einde toe een point of no return is maar kan ik voor dat punt altijd en wanner ik wil terug naar de lesser zone?
Ik veronderstel van wel maar ik had het graag zeker geweten.

Ik ben gewoon ff benieuwd naar wat er achter komt en wil later tussendoor nog eens een paar keer terug gaan.

Tjonge, ik ga hier lang zoet mee zijn.

Van no point return heb ik nog niks gemerkt. Zit ook nog maar in zone 3 of 4. Tot nu toe kan ik overal terug gaan waar ik wil. Ja dit is echt geen slechte game :-) geld begint ook een beetje binnen te komen nu.

Ik kan voorlopig overal nog heen, en zit in gebied nr 6. Heb heb ook nog nergens gezien dat je ergend niet meer kunt geraken. Mss heel ff tot na de end game ofzo?

Bedankt @wolfen en @Kamperske

Nu ben ik op mijn gemak. :p Was gisterenavond niet zo goed en ben er eens, tegen mijn zin weliswaar, vroeg ingekropen. We gaan dat straks goed maken ze. 😀

Ik ben ook weer zo in The Zone dankzij deze game dat ik voor mijn kerst de HBO serie van Chernobyl heb gevraagd. Had deze natuurlijk al gezien maar wil deze nog eens een paar keer opnieuw bekijken.

Iemand nog al bug (?) gehad met de deal with the devil mission?

Ik ga naar de plant en naar Varan. Als ik met hem probeer te praten: 'I've got no time for you', en er komt niks...

Ik ga naar de plant en naar Varan. Als ik met hem probeer te praten: 'I've got no time for you', en er komt niks...
Dat is wrs geen bug. je moet doen wat hij u gevraagd heeft 9/10. Ik ben daar al voorbij en je hebt verschillende keuzes dacht ik.

Ik krijg geen keuzes... Eerste keer dat ik bij hem kom, en ipv van keuzes te krijgen (zoals ik in walktroughs zie op YouTube) zegt hij: I've got no time for you. En dan niks meer.

Ik krijg geen keuzes... Eerste keer dat ik bij hem kom, en ipv van keuzes te krijgen (zoals ik in walktroughs zie op YouTube) zegt hij: I've got no time for you. En dan niks meer.
Ik kan me precies wel herinneren, dat je eerst iets anders moest doen voor je bij hem kwam. (ik kan het zo niet meer zeggen)

Intussen uur of 2 gezocht. De missie ervoor idd een PDA laten liggen op een lijk. Die had ik nodig om zijn reactie te triggeren :)

Best ni teveel over nadenken. 't zijn allemaal bandits, geef ze gewoon allemaal n headshot en elk lijk afgaan als je ergens vastzit met n quest. Dan kom je er ook.

Ik heb der al n ganse genocide gepleegd.

Shooting people in the head with a silenced pistol never gets old

Blij dat ik deze nog eens een 2de kans heb gegeven. Bij de release meteen geïnstalleerd via GP maar precies wat te vlug willen spelen en daardoor een paar zaken gemist. Ook was het beeld veel te donker. Nu pas gezien dat dit een instelling/codex is die je dient aan te passen. En waarschijnlijk speelt het door de updates ondertussen ook een pak beter. Ik las ook dat de vijanden generfed waren? Soit nog maar pas de intro afgewerkt maar smaakt naar meer!

Amper een maand na de release zou men al uit de kosten zijn. :thumb:

When asked how many copies of STALKER 2 would need to be sold for it to be a commercially successful project, Krippa replied: "We've already sold enough to make the project profitable." He would not disclose the amount of investment in the game. "Of course, it's tens of millions of dollars," he said.

Amper een maand na de release zou men al uit de kosten zijn. :thumb:

Ik ben oprecht blij voor die mensen. Ik heb intussen spijt dat ik niet meteen de Ultimate Edition heb gekocht MAAR als men er later voor zorgt dat mensen kunnen upgraden dan ga ik dat alsnog doen, aan de volle pot wel te verstaan. 🙂 👍

Ga straks verder doen maar ben eerst nog die kleine update aan het downloaden. 🤨
Ik heb maar een schijf van één Terra en sinds ik S.T.A.L.K.E.R. 2 heb gekocht heb ik al 3 games mogen verwijderen. 😁

Nieuwe playthough op hard begonnen.

Denk niet dat het nog nut heeft om je oude save verder te zetten in versie 1.1

The zone feels alive now ipv die artificiële spawns 5 meter achter uw gat. Veel meer infighting van entities overal.

A-life is effectief up and running. Wss nog niet helemaal zoals het moet, maar de impressie is er wel en het voelt allemaal realistischer aan.

Nog geen 5 minuten bezig.

Ward patrouille die een bandit encampment aanvallen.

Overal hoor je wel gevechten in the zone in de verte. Als je dan in die richting loopt, kom je vaker een hoop bodies tegen met zo 1 lone survivor. Of als je snel bent, is het gevecht nog volop bezig. 2 patrouilles die met elkaar het gevecht aangaan. Een 3de patrouille die dan denkt dat ze easy gains hebben om dan op hun beurt ten prooi te vallen aan mutants.

Veel chiller en gemakkelijker wel op die manier. Nu heb je helemaal geen excuus meer om niet op hard te spelen. Rustig onderling laten vechten. Dan op 't gemakske looten.

Laatst bewerkt:
Wie speelt er op Xbox? Ik had het op quality mode staan maar eens aangekomen in Garbage was het imo vrij onspeelbaar icm vijanden. 8 enemies spawnen en het wordt net geen slideshow. Ik heb het nu terug op performance staan. Maar lijkt mij precies te zwaar of slecht geoptimaliseerd voor console. Zeker wanneer er +5 vijanden zijn.

Terug
Bovenaan