Samsung externe SSD T7 2TB

Einddatum + uur van de verkoop
16/08/2024 10:00

Sales

Member
iTrader: 100% (17/17)
Algemene informatie/specificaties
Min / meeneem: 110 inc
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Antwerpen
Samsung externe ssd T7 2TB

Nog nieuw in doos sealed.

Min: 110 inc

Meeneem: 110 inc

Ik bied de Meeneempijs; met als voorwaarde de factuur, garantie en beschrijving van het product die overeenkomt.

Geen voorwaarde voor de verkoop maar eerder een offtopic vraag; Iemand een idee indien ik hiermee MKV files zal kunnen afspelen op een oudere Sony Bravia (sony bravia kdl 42w655A) ? Volgens Copilot zou dat moeten werken maar geen idee of iemand hier al eens iets met gelijkaardige producten heeft geprobeerd ?

Ik bied de Meeneempijs; met als voorwaarde de factuur, garantie en beschrijving van het product die overeenkomt.

Geen voorwaarde voor de verkoop maar eerder een offtopic vraag; Iemand een idee indien ik hiermee MKV files zal kunnen afspelen op een oudere Sony Bravia (sony bravia kdl 42w655A) ? Volgens Copilot zou dat moeten werken maar geen idee of iemand hier al eens iets met gelijkaardige producten heeft geprobeerd ?

mkv is een container, ik vermoed dat het vooral zal afhangen van de achterliggende codec die gebruikt is in je mediabestanden of die ondersteund worden door de TV.

Verkoop is niet doorgegaan, ben wel eens benieuwd.

Dat er iets tussenkomt tussen je afspraak kan ik begrijpen..
Maar dit niet laten weten aan de koper en daarna ook geen uitleg geven is minstens onsympathiek.

Terug
Bovenaan