Schade door poetsvrouw

Bij ons komt er geen poetsvrouw meer binnen. Ze maakte misbruik door telkens een half u vroeger door te gaan en de boel niet terug te plaatsen. Er verdween ook voeding uit de voorraad kast. Nu doe ik maximaal aan quiet quiting en poets ik zelf.

Bij ons komt er geen poetsvrouw meer binnen. Ze maakte misbruik door telkens een half u vroeger door te gaan en de boel niet terug te plaatsen. Er verdween ook voeding uit de voorraad kast. Nu doe ik maximaal aan quiet quiting en poets ik zelf.
Bestaat er feitelijk iets op deze wereld waar ge wel tevreden mee zijt?

Heb al 8j dezelfde poetsvrouw via hetzelfde dienstencheques bedrijf. Nog altijd tevreden. Heel af en toe sneuvelt er eens iets, net zoals dat bij uzelf ook wel eens gebeurt. Heel af en toe heeft die eens een slechte dag. Heel af en toe is die eens ziek. En nooit doet die mee aan quiet quiting of andere bullcrap. Harde werkster, supervriendelijk persoon. Kan af en toe eens zagen of klagen, net als u en ik.

Moest er iemand zijn die rond het Antwerpse (tussen Antwerpen & Mechelen) nog een poetsvrouw met dienstencheques weet die een dag "op overschot" heeft... Graag aub.

Terug
Bovenaan