● The year is 2044: artificial intelligence controls all facets of a stoic society as humans routinely "erase" their feelings. Punctuated by a career-defining, three-role performance by Seydoux, The Beast poignantly conveys humanity's struggle against dissociative identity and emotionless existence.
● An artist from an alien civilization uses earth’s oceans to create an ice sculpture in space; now, the remaining humans on earth must find a way to return the oceans from orbit, or die. Chinese sci-fi op het scherm is voor mij tot nu eerder miss dan hit geweest maar je moet het hen wel nageven, de plots zijn op zn minst origineel. Naar een verhaal van Liu Cixin (jawel diezelfde als die van 3 body problem) dus voorzichtig optimistisch?
● Drew Goddard zal een nieuwe film in de matrix franchise regisseren. That is all. excite!
● WondLa - Gebaseerd op een boek trilogie waar ik nog nooit van gehoord had. Heeft potentieel alhoewel ik niet zo wild ben van de artstyle. Trailer geeft precies ook al heel de plot weg.
● Enkele reacties van Cinemacon vorige maand;
A Quiet Place: Day One Footage Reaction: Massive Prequel Makes First Two Movies Look Tiny
Hopelijk nog eens een top notch alien invasion flick.
Ook Bong Joon-Ho's Mickey 17 blies het publiek omver. Na zijn internationaal success met Parasite zeer benieuwd naar dit sci-fi epos van zijn hand!
● Meer dan 10 jaar na het origineel krijgt Coherence een vervolg. Low budget indie die met bijzonder weinig serieus wat wist te doen.
Best de moeite om eens te checken moest je hem nog niet gezien hebben.
● Nieuwe van Rustic productions (Benson & Moorhead) in aantocht en jawel ook deze lijkt lichte raakvlakken te zullen hebben met hun eerdere films zoals Resolution & The Endless!
Volgende trailers werden reeds eerder gepost in de trailer thread maar mogen hier gewoon niet ontbreken. ;p
● Megalopolis teaser
● Alien: Romulus teaser
Ik geef graag af op franchises, spinoffs en pre/sequelitis maar een nieuwe alien film krijgt me toch altijd wel vrij hyped.
● Dune Prophecy
● Director Steven Spielberg Is Quietly Planning Another Movie About Aliens
www.slashfilm.com
Come on Steve, end it with the biggest bang of your career please! 

● Roger Corman, Pioneering Independent Producer and King of B Movies, Dies at 98
variety.com
en.wikipedia.org
Ik heb de indruk dat er in onze media niet echt aandacht aan werd besteed maar de stempel die deze kerel op hollywood drukte is enorm. Hij ligt mee aan de basis van de cinemataal die in genre cinema gebruikt wordt en hielp sci-fi en horror de mainstream in. Regisseurs als James Cameron, Martin Scorsese, Coppola, Ron Howard, ... hebben veel aan hem te danken en ook acteurs, zo hielp hij bijvoorbeeld Nicholson & Hoppers carriere lanceren. Check Corman's videografie op IMDB. Als je maar één film van hem ziet; X: The Man with the X-Ray Eyes. Altijd een zwak voor gehad maar eerlijk de meeste van z'n films zijn op z'n minst interessant. Andere toppers; Bucket of Blood, Day the World Ended, House of Usher, The Pit and the Pendulum, Tales of Terror, Intruder, The Masque of the Red Death en natuurlijk; The Little Shop of Horrors. Zijn producer credits (493!!) staan boordevol interessante films, inclusief de regiedebuten van regisseurs die vandaag door iedereen gekend zijn. Corman heeft het hier best lang vol gehouden but still sad to see him go. Legend! 
● An artist from an alien civilization uses earth’s oceans to create an ice sculpture in space; now, the remaining humans on earth must find a way to return the oceans from orbit, or die. Chinese sci-fi op het scherm is voor mij tot nu eerder miss dan hit geweest maar je moet het hen wel nageven, de plots zijn op zn minst origineel. Naar een verhaal van Liu Cixin (jawel diezelfde als die van 3 body problem) dus voorzichtig optimistisch?
● Drew Goddard zal een nieuwe film in de matrix franchise regisseren. That is all. excite!
● WondLa - Gebaseerd op een boek trilogie waar ik nog nooit van gehoord had. Heeft potentieel alhoewel ik niet zo wild ben van de artstyle. Trailer geeft precies ook al heel de plot weg.
● Enkele reacties van Cinemacon vorige maand;
A Quiet Place: Day One Footage Reaction: Massive Prequel Makes First Two Movies Look Tiny
Hopelijk nog eens een top notch alien invasion flick.

Ook Bong Joon-Ho's Mickey 17 blies het publiek omver. Na zijn internationaal success met Parasite zeer benieuwd naar dit sci-fi epos van zijn hand!
● Meer dan 10 jaar na het origineel krijgt Coherence een vervolg. Low budget indie die met bijzonder weinig serieus wat wist te doen.
● Nieuwe van Rustic productions (Benson & Moorhead) in aantocht en jawel ook deze lijkt lichte raakvlakken te zullen hebben met hun eerdere films zoals Resolution & The Endless!
Volgende trailers werden reeds eerder gepost in de trailer thread maar mogen hier gewoon niet ontbreken. ;p
● Megalopolis teaser
● Alien: Romulus teaser
De teaser wist al te overtuigen en ze losten ook net deze poster in afwachting tot de full trailer drop later vandaag.
Ik geef graag af op franchises, spinoffs en pre/sequelitis maar een nieuwe alien film krijgt me toch altijd wel vrij hyped.

● Dune Prophecy

Ziet er goed uit, in dezelfde stijl als de recente films (nu het verhaal nog maar lijkt ook in die lijn te liggen):
● Director Steven Spielberg Is Quietly Planning Another Movie About Aliens
Director Steven Spielberg is Quietly Planning Another Movie About Aliens - SlashFilm
Director Steven Spielberg is returning to one of his favorite topics (aliens) for an upcoming original project.

● Roger Corman, Pioneering Independent Producer and King of B Movies, Dies at 98
Roger Corman, Pioneering Independent Producer and King of B Movies, Dies at 98
Roger Corman, who directed and produced hundreds of B movies and discovered Jack Nicholson, Martin Scorsese and Robert De Niro, has died. He was 98.
Roger Corman - Wikipedia

Laatst bewerkt: