● Nog een tweede alien film in ontwikkeling, deze van Ridley Scott

Romulus krijgt ook nog altijd zijn eigen sequel, die dan hopelijk meer zijn eigen weg gaat uitstippelen in plaats van het bestaande corpus te volgen en dan krijgen we ook nog die Alien reeks van Noah Hawley... Xenos are so back!
● Niet alleen de Xenos zijn terug, na Prey komen er volgend jaar ook 2 nieuwe predator films uit met nog meer in de pijplijn... know what this means. Some day soon we are gonna get an AvP reboot.
Beiden Predator films komen van Trachtenberg dus lichtjes optimistisch maar in tegenstelling tot de meesten was ik niet zo wild van Prey. Niet dat die slecht was ofzo, verre van, waarschijnlijk zelfs de tweede beste predator film (which unfortunately isnt saying much
) Over één ervan is al een beetje geweten. Verschijnt onder de titel Badlands waarin deze keer Elle Fanning de hoofdrol op zich neemt. "Badlands" doet me vermoeden dat we deze keer een nieuwe cowboys vs aliens voorgechoteld gaan krijgen ipv een vervolg op Midthunder's avontuur. De andere is geheimzinniger maar zou nog voor Badlands verschijnen. Trachtenberg speelt al lang met het idee van een "surprise predator" en zou wel geinig zijn maar lijkt me onmogelijk in deze tijden.
● Geen tweede seizoen voor Scavengers Reign
Scavengers Reign doet eens te meer pijn omdat ze de cancellation aankondigen samen met die trailer van wat had kunnen zijn.
Er werd op het einde in de serie al naar gehint en deze trailer toont er duidelijk een grotere rol voor, de lens waarmee ze religie gingen uitlichten zag er bijzonder interessant uit. Jammer jammer jammer 
● Eerste trailer voor Turn Me On
Niet direct een origineel concept maar precies wel nog ietwat goeie uitvoering.
● Er is nog maar eens een nieuwe star wars trilogie aangekondig. Deze keer van Kinberg. Dus om samen te vatten...
Volgens mij weten ze bij Disney zelf niet goed welke de eindmeet zullen halen en wanneer.
● Eerste trailer voor The End
This looks proper weird. 
● Project Hail Mary wraps filming
● The Gorge krijgt van Apple in 2025 een theatrical release
Action Adventure Romance SciFi Horror. Phew. That's something.
"Miles Teller and Anya Taylor-Joy play elite snipers – one American, the other Russian – stationed in watchtowers on opposite sides of a vast and highly classified gorge located in a faraway land whose exact location they’re not even allowed to know. Their mission? To safeguard the outside world from an undisclosed, mysterious evil that lurks within." Also Sigourney Weaver. Sign me up!
● Nog even wat reclame maken voor Pantheon.
Deze absoluut fenomenale reeks is al enkele jaren oud maar het eerste seizoen verschijnt vanaf 22 november op netflix. Geen excuus meer om deze niet op te pikken. Enorme aanrader, niet te missen!
● First the good news; Amazon zet zijn schouders onder de creatie van een Mass Effect serie. Dan het slechte nieuws; geschreven door Daniel Casey... Bekend van Fast & Furious 9. Yes that's the one they take a car into space. I guess that makes him a perfect fit cuz hey Mass Effect is also in space right?! Right?
In principe kan je met Mass Effect niet veel verkeerd doen.
maar toch, definitely wouldnt put it past them en de schrijver boezemt absoluut geen vertrouwen in.
Ik denk dat ik hem in zijn alien universe liever zou zien terugkeren naar Android: David Goes Full Frankenstein ;p but all good. Prometheus en Covenant hebben hun flaws maar evengoed heel wat positieve punten. Kudos to Scott for leaving the beaten path. Dus ook nu weer curieus naar waar hij nu met de franchise heen wil. 86 jaar. Keep it up Scott!![]()
After the success of Alien: Romulus, Ridley Scott is working on a brand new Alien movie
Another Alien movie from Ridley Scott is on the waywww.gamesradar.com

Romulus krijgt ook nog altijd zijn eigen sequel, die dan hopelijk meer zijn eigen weg gaat uitstippelen in plaats van het bestaande corpus te volgen en dan krijgen we ook nog die Alien reeks van Noah Hawley... Xenos are so back!

● Niet alleen de Xenos zijn terug, na Prey komen er volgend jaar ook 2 nieuwe predator films uit met nog meer in de pijplijn... know what this means. Some day soon we are gonna get an AvP reboot.
Beiden Predator films komen van Trachtenberg dus lichtjes optimistisch maar in tegenstelling tot de meesten was ik niet zo wild van Prey. Niet dat die slecht was ofzo, verre van, waarschijnlijk zelfs de tweede beste predator film (which unfortunately isnt saying much
) Over één ervan is al een beetje geweten. Verschijnt onder de titel Badlands waarin deze keer Elle Fanning de hoofdrol op zich neemt. "Badlands" doet me vermoeden dat we deze keer een nieuwe cowboys vs aliens voorgechoteld gaan krijgen ipv een vervolg op Midthunder's avontuur. De andere is geheimzinniger maar zou nog voor Badlands verschijnen. Trachtenberg speelt al lang met het idee van een "surprise predator" en zou wel geinig zijn maar lijkt me onmogelijk in deze tijden.● Geen tweede seizoen voor Scavengers Reign

Ronduit schandalig in feite. Toont nog maar eens dat men enkel nog geeft om het aantal gekeken minuten en met plezier bagger eindeloos verlengd terwijl men het al lang niet meer ziet zitten om nog kunst af te vaardigen. In een ver verleden toen studios nog door artiesten gerund werden en niet door number crunchers was daar veel meer ruimte voor. Gelukkig is daar nog A24 die wel nog vaak doelbewust als "patron saint of the arts" optreed want de hollywood legacy studios zijn niet veel meer dan schimmen van zichzelf waar nu enkel de allergrootste namen nog hun eigen projecten mogen kiezen en zelfs die zitten al vaak in een 1 for us, 1 for you wissel systeem.![]()
'Scavengers Reign' Not Getting Renewed for Season 2 at Netflix
The creators had hoped for a revival at Netflix following the jump over to the streamer in select regions over the summer.www.whats-on-netflix.com
Scavengers Reign doet eens te meer pijn omdat ze de cancellation aankondigen samen met die trailer van wat had kunnen zijn.

● Eerste trailer voor Turn Me On
● Er is nog maar eens een nieuwe star wars trilogie aangekondig. Deze keer van Kinberg. Dus om samen te vatten...
Volgens mij weten ze bij Disney zelf niet goed welke de eindmeet zullen halen en wanneer.

● Eerste trailer voor The End
● De nieuwe van Oppenheimer is in aantocht. US release 6 december.
![]()
A post-apocalyptic story about a wealthy family living underground in a salt mine converted into a luxurious home two decades after the end of the world. An end to which they directly contributed.
![]()
You had me at Oppenheimer but... "A Golden Age-style musical about the last human family on earth."Tilda Swinton & Michael Shannon play mom & dad.
Say no more!
![]()

● Project Hail Mary wraps filming

● The Gorge krijgt van Apple in 2025 een theatrical release
Action Adventure Romance SciFi Horror. Phew. That's something.

"Miles Teller and Anya Taylor-Joy play elite snipers – one American, the other Russian – stationed in watchtowers on opposite sides of a vast and highly classified gorge located in a faraway land whose exact location they’re not even allowed to know. Their mission? To safeguard the outside world from an undisclosed, mysterious evil that lurks within." Also Sigourney Weaver. Sign me up!
● Nog even wat reclame maken voor Pantheon.
● First the good news; Amazon zet zijn schouders onder de creatie van een Mass Effect serie. Dan het slechte nieuws; geschreven door Daniel Casey... Bekend van Fast & Furious 9. Yes that's the one they take a car into space. I guess that makes him a perfect fit cuz hey Mass Effect is also in space right?! Right?

In principe kan je met Mass Effect niet veel verkeerd doen.

maar toch, definitely wouldnt put it past them en de schrijver boezemt absoluut geen vertrouwen in.
Laatst bewerkt:
Tilda Swinton & Michael Shannon play mom & dad.

Gareth Edward heeft voor mij al wel serieus wat knap werk afgeleverd (Monsters, Godzilla, Rogue One, The Creator). Hopelijk weet deze de franchise haar vergane glorie te herstellen.