Science Fiction

● Jurassic World Rebirth trailer
jurassic_world_rebirth_teaser_poster_2025_by_mrandrew7w7_dij5ztm-fullview.jpg

Rebirth? zeg maar Reboot. De vorige trilogie wordt precies gewiped en imo is dat een goeie zaak. Nooit echt fan geweest van Trevorrow en al zeker niet van zijn Jurassic World trilogie 🤮 Gareth Edward heeft voor mij al wel serieus wat knap werk afgeleverd (Monsters, Godzilla, Rogue One, The Creator). Hopelijk weet deze de franchise haar vergane glorie te herstellen.
Ik zou toch liever hebben gehad dat ze terug richting de horror vibes van de originele gingen.
Dit vind ik toch vrijwel een verderzetting van de Jurassic World films, waar je een groep plucky helden hebt die een probleem moeten oplossen en oh ja er zijn dinos.
De originele drie films waren toch meer "Shit we zitten op dit eiland vol dino's, 1 objective: SURVIVE" .

Ik ga sowieso in een grote boog om The Electric State heen wandelen.

Geen fan van de Russos? Akkoord hun laatste 3 projecten waren idd niet veel soeps maar alles wat ze voor Marvel gedaan hebben alsook de afleveringen die ze in blikten voor Community en Arrested Development zijn wel echt goed imo.

Dat gezegd zijnde, mijn interesse voor Electric State komt voort uit mijn liefde voor het bronmateriaal van Simon Stålenhag want de Russos op zich hebben nog niet direct een plek in mijn hart weten te veroveren. Met een budget van 200 miljoen+ zou de wereld die Stålenhag creëerde naar het scherm vertaald moeten kunnen worden. Het project heeft ook een best leuke cast weten te strikken. Dus ja toch wel vrij benieuwd. 🤞
Sorry bro, nieuwe shitty Netflix content about to drop.
https://www.rottentomatoes.com/m/the_electric_state

@FlyingHorseman Geen zorgen, was er op voorbereid. Die eerste trailer boorde enige tijd terug reeds alle verwachting diep de grond in. 😅
Gestoord dat deze Netflix bijna dubbel zoveel gekost heeft als Dune Part 2 en dat dit dan het resultaat is.

● Andor Season 2 Trailer, release; 22 april

● Trailer voor Can I get a Witness
Poster voor Can I Get a Witness?
13tydpb52yge1.png

De log lines zijn wel lachen
themoviedb; It's the future and we’ve solved all the world’s problems: mitigated climate change, eradicated poverty, achieved trans-species equality. Teenage artists have to record how we do it. It’s Kiah’s first day on the job.
> sounds great!
imdb; Set in the near future when technology and travel are almost completely banned, where in order to save the planet, "death is everyone's job". People who turn 50 take the sacrifice while teenage artists document it.
> oh 😅

● Apple+ Sci-Fi roundup
> Murderbot dropt first look of Alexander Skarsgard als het titulaire self-hacking security construct. Suit on / suit off en jep, dat is inderdaad Skarsgard. Belangrijker, release bevestigd voor 16 mei dus trailer zal waarschijnlijk niet zo lang meer op zich laten wachten.

> De For All Mankind spinoff; Star City is begonnen met filmen. Zal de alternatieve space race uit de doeken doen waarbij de sovjets de race naar de maan winnen en dus een soort Prequel op For All Mankind dat van start gaat met dat event. Lijkt me niet direct nodig maar ben wel fan van For All Mankind. Hopelijk kan deze nog verrassen gezien we de uitkomst al kennen. “a propulsive, paranoid thriller that takes us back to the key moment in the alt-history retelling of the space race – when the Soviet Union became the first nation to put a man on the moon. But this time, we explore the story from behind the Iron Curtain, showing the lives of the cosmonauts, the engineers, and the intelligence officers embedded among them in the Soviet space program, and the risks they all took to propel humanity forward.”

> Apple blijft geheimzinnig doen over Vince Gilligan's (Breaking Bad & Better Call Saul) nieuwe show waar die ondertussen al een hele poos aan bezig is. Eerste seizoen is reeds ingeblikt en wordt momenteel afgewerkt. Apple was er zo wild van dat ze ook het tweede al in productie hebben. Toch is er nog steeds geen plot bekend, zelfs geen titel, enkel de codenaam; Wycaro 339

Seehorn werd onlangs geinterviewed and noted she still “can’t even tell you the title,” but explained the series is “sci-fi but in a more psychological kind of sci-fi way.” It will be told through her character's point of view and the show is said to be set in our world while putting a tweak on it, bending reality and focusing on people and exploring the human condition in unexpected, surprising ways. Yeah that's not a lot to go on maar gezien de namen, het enthousiasme en mysterie errond alsook het feit dat Apple zowat de thuisbasis is geworden voor quality sci-fi... Excite!

● Trailer voor The Assessment
In the near future where parenthood is strictly controlled, a couple's seven-day assessment for the right to have a child unravels into a psychological nightmare. Olsen & Vikander. 👌

● Drum roll please... 🥁
Amazon is Ian M Banks' eerste boek in THE CULTURE serie; Consider Phlebas, aan het ontwikkelen voor het kleine scherm. 🥳
Deze staat al meer dan twee decennia op mijn verlanglijstje dus je ziet maar, soms komen dromen uit. Hopelijk wordt het een mooie en geen nachtmerrie. Gezien ze Chloe Zhao (Nomadland) hebben ingelijfd hoop ik alvast op een fantastisch knap geschoten werk dat het kleine en kunstzinnige niet uit het oog verliest. (The Eternals vergeten we even en werd wat het was door studio meddling 🤞). Charles Yu als main writer, heeft credits voor 7 afleveringen van het eerste seizoen van Westworld en Legion alsook de reeks Interior Chinatown.

Moeilijk uit te leggen wat The Culture zo fantastisch maakt. Het is so far out there en tegelijkertijd zo realistisch. "de cultuur" is een maatschappij die mijlen verder staat dan Star Trek. In principe is het een verlengde van onze cultuur maar dan zo geevolueerd dat deze bevreemdend alien geworden is in zijn herkenbaarheid. The Culture is a post-human post-scarcity society composed primarily of sentient beings of the humanoid alien variety, artificially intelligent sentient machines, and a small number of other sentient "alien" life forms. Machine intelligences range from human-equivalent drones to hyper-intelligent Minds.

Het was Arthur C Clarke die zei dat; “Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic”. ik denk dat the culture dat het best belichaamt. Zo goed als al het werk wordt uitgevoerd door onbewust biologisch, cybernetisch of machinaal leven. De meeste bewustzijnen kunnen mentaal hun lichaam bijsturen, velen kunnen het radicaal veranderen, inclusief hun eigen brein. Vele geavanceerde vormen van bewustzijn reizen het universum rond als levende schepen die hun naam kiezen naargelang hun passie en persoonlijkheid. Of soms zijn het gewoon grapjassen zoals een bewustzijn dat na het verorberen van asteroide veld 80km lang werd waarna het zichzelf "size isn't everything" doopte.

NDu3PVG.jpeg

In Consider Phlebas, while war rages between the utopian Culture and the Idiran Empire, a Culture Ship AI “Mind” takes refuge on a forbidden planet. Both Horza, a shape-shifting mercenary working for the Idirans, and Balveda, a “Special Circumstances” Culture agent, have been tasked with retrieving it to tip the balance in a galaxy-spanning conflict. Consider Phlebas pits sentience against AI in an epic and bloody quest across the cosmos.

Dat klinkt spectaculair en is het ook want de boekenreeks zit vol met jawdropping setpieces maar toch ligt daar niet de focus en is het eerder een backdrop voor een meer introverte zelfs filosfische kijk op samenleving int breed met een focus op de beleving van karakters.

Please be good want als deze hoge toppen scheert gaan we ook kunnen smullen van Ian M Banks zijn andere fenomenale verhalen in dat universum. Verhalen met klinkende titels als; Use of Weapons, Excession, Hydrogen Sonata, The Player of Games, Look Windward, ...

● The Empire Scoort nogal mixed reviews maar trailer ziet er nog wel wacky fun uit.

● First look at David Thewliss as Peylak in Avatar: Fire and Ash
cyta0y821rhe1.jpeg

He's blue alright. :tongue:
Peylak is the leader of a group called the Wind Traders who traverse the lush moon on gigantic jellyfish-like creatures.

● Trailer voor All You Need is Kill, animatiefilm van de manga die eerder reeds verfilmd werd met Cruise en Blunt onder de nu waarschijnlijk beter bekende titel; Edge of Tomorrow

● Afspraak met Black Mirror S7 op 10 april

:woohoo:

● Final trailer voor het tweede en laatste seizoen van Andor. Release op 22 April.

● Trailer voor zweedse alien abduction thriller.
Film is met AI gedubbed van Zweeds naar Engels zodat de performances en stemmen van de originele cast bewaard bleven en de dub is zelfs visueel zodat lipbeweging met Engels overeen komt. Knap werk en snap ook wel hoe je zo de originele cast hun performance beter kan overbrengen maar geef mij toch maar gewoon de film in het zweeds met ondertiteling. In zweden bekend onder de titel; UFO Sweden.

● Nog een trailer voor Black Mirror S7. Al lang verkocht dus zelf sla ik ze allemaal over.

● Rejoice for yes there's some sweet sweet NIN sounds in this alright :woohoo:
h2opp3lhh1te1.jpeg

The fourth volume of LD+R, presented by Tim Miller (Deadpool) and David Fincher, returns for 10 startling shorts showcasing the series’ signature, award-winning style of bleeding-edge animation, horror, sci-fi and humor.

Nog geen nieuws welke kortverhalen ze deze keer gaan verfilmen maar ik denk dat ik er al één van Reynolds herken. Release reeds op15 mei! 🥳💪

Klaar met het 7e seizoen van Black Mirror en het moet niet veel onderdoen voor de beste. Individuele afleveringen halen misschien niet de enorme hoogtes van afleveringen als fifteen million merits of San Junipero maar het seizoen in zn geheel is consistent beter dan goed.

Moeilijk om ze te ranken maar here goes. Op 1 voor mij sowieso de emotionele mokerslag van Eulogy. Maar dan wordt het moeilijker. Een gedeelde 2e plek voor de USS Callister vervolg episode, de zichzelf niet zo serieus nemende dramaqueen warfare kitch van Bête Noire en de sociaal incapabele Michiel van Capaldi in Plaything. Tot slot dan een gedeelde 3e plek voor de noire romance van Hotel Reverie en het ad infested brein van Rashida Jones in Common People.

Er zat geen slechte tussen, heb me met alle afleveringen weer serieus geamuseerd. Alleen jammer dat het er zo weinig zijn en we weer zo lang gaan moeten wachten op een volgend seizoen. Ik verschoot me een ongeluk toen ik de release date van de originele USS Callister episode opmerkte. 2017. Feelin old. 😅

● Moet zelf nog altijd beginnen aan het 4e seizoen van Love Death Robots. Er komt dezer dagen weer zo belachelijk veel uit. Severance S2, Last of Us S2, Andor S2, ... Moet zelfs Arcane S2 nog zien. Veel te weinig uren in een dag maar wat een luxeprobleem. ;p
Ik hoop het volgende week ergens op de agenda te krijgen. 😅

● Nacho Vigalondo (Timecrimes) is back!

● Ik was niet zo'n grote fan van het tweede seizoen van Strange New Worlds maar zal nog altijd wel aanschuiven voor deze. Lijkt er wel op dat ze nog dieper in de wacky thematic episodes gaan. Ergens wel leuk dat het zo experimenteler wordt. Als het klikt kan dat fantastische resultaten opleveren maar kan ook best cringy zijn zoals sommige episodes van vorig seizoen. Hopelijk ook iets minder home and away level romance drama deze keer. 😅

● Taking long distance relations to the next level

● Had nog nooit gehoord van The Second Best Hospital in the Galaxy en nu maar eerst ontdekt met de release van het tweede seizoen. Dit ziet er bijzonder crazy uit in all the best possible ways.
Season 1 trailer;
Season 2 trailer;

● In Myth of Man Ella embarks on a whimsical odyssey between life and death, convinced she has received a message from her creator.
Scoort niet bepaald hoog op IMDB maar ziet er wel bijzonder uniek uit. Intrigeert me alvast genoeg om het een kans te geven. Als ik er de tijd voor vind. 😅

● De Mule zal vanaf 11 juli terreur zaaien in seizoen 3 van Foundation op Apple+

● Een maand later, 12 augustus is het dan eindelijk de beurt aan Alien: Earth. Er zijn reeds tonnen weinig tot niets zeggende maar best leuke sfeer teasers verschenen, hier een paar van de laatste nieuwe;

● En om te eindigen een indrukwekkende met AI gemaakte kortfilm.
Deze werd nog in elkaar gepuzzeld met een combinatie van verschillende toolsets zoals Kling, Midjourney, Luma, Eleven Audio, ... Met de lancering van Google's Veo 3 en AI editors zoals Flow zal het echter nog gemakkelijker gaan en zal de kwaliteit enkel maar verder verbeteren.

Bonus; AI brings us Rick & Morty's Interdimensional Cable channel surfing!

● Eerste aflevering van Rick and Morty Season 8 airde trouwens gisteravond!

Laatst bewerkt:
● Serieus wat negativiteit rond het spel zelf dus kan zeker tegenslagen maar de cinematic trailer die Bungie ervoor in elkaar knutselde is wel best de moeie. Vrij unieke stijl (al dan niet geript van random artists 😅 )

● Een nieuwe in aantocht van Jeremy Clapin. Het is u vergeven als je die naam nog niet kent want hij is momenteel nog vrij onbekend maar als deze het niveau haalt van zijn debuutfilm; het ronduit fenomenale I Lost My Body, dan kan het niet anders of dit wordt een household name.

● Final trailer for Elio
De buzz rond deze is uitermate positief. Hopelijk nog eens een Sci-Fi classic van Pixar! 🤞

● This looks japanese alright. Doet ook denken aan Wes Andersons Isle of Dogs. Anyway, it scratches an itch. Will watch :p

● Yeah Im a bit of a sucker for these AI shorts

● Na de gigantische reeks teasers is hier eindelijk de eerste echte trailer

Eindelijk de volle Alien Earth trailer, ben benieuwd!

Op 1.14 die creepy sound van de Alien trailer uit 1979. Damn dat was nog eens een trailer gezien het tijdperk.

Feel like I'm taking crazy pills again. Eindelijk klaar met seizoen 4 van Love Death Robots en weer best van genoten, groot was dan ook mijn verbazing toen ik vaststelde dat de consensus online uitermate negatief was.

Elk seizoen heeft wel een paar mindere gehad alsook serieuze uitschieters en dat was voor deze imo niet anders. 🤷‍♂️

The Awesome
> Spider Rose - Het lossen van wraakgevoelens met hulp van een schattige vriend. Ben er nog altijd niet helemaal uit wat het opzet en de motivatie was van de traders maar dat je die op meerdere manieren kan interpreteren maakt de aflevering er enkel beter op.
> Close Encounters of the Mini Kind - Ik was ook zot op die tilit shift zombie invasie en deze is zo mogelijk nog beter. "He's got a gun!" :biglaugh:

The Good
> Golgotha - "God is not a fish". Had awesome kunnen zijn als ze wat langer duurde. Fantastisch concept waar denk ik nog heel wat meer mee te doen viel maar jammer genoeg is het alweer voorbij vooraleer ze goed op gang komt. Heerlijk absurd maar tegelijkertijd niet zo absurd als andere religieuse verhalen.
> How Zeke Got Religion - Fantastisch geanimeerd, lekker gory maar verhaal laat het wat afweten want veel verder dan woah cool komt ze niet. Maar ze is wel degelijk woah cool. ;p
> The Screaming of the Tyrannossaur - De setup alleen al maakt deze smullen. Also, was that mr beast? Kinda funny to see him host a show like this? 😅
> For He Can Creep - Zware focus op katten dit seizoen maar als ze dan komen met afleveringen als deze kan ik dat enkel toejuichen. Beetje een vreemde eend in de bijt want sci-fi this is not maar wel top. Love, Death - robots zeg maar. Prolly de meest experimentele van de bunch zowel in animatie stijl als verhaal. Geen mind blowing style break zoals Jibaro deze keer maar wel fris.

The Ok/Meh
> 400 Boys. Gangs vs babies? Heel abstract en kijkt dankzij de arststyle en muziek nog wel vlot weg maar als dit een metafoor of iets moest zijn dan passeerde die volledig over mijn hoofd.
> The Other Large Thing - Een prequel op 3 robots dat dezelfde niet zo serieuse licht komische angle behoud. Not bad but not particularly good either.

The Bad

> Can't Stop - Red Hot Chilli Peppers music video. Niets tegen de peppers en was op zich nog wel een goeie clip maar hoort gewoon niet thuis in een reeks als Love Death Robots.
> Smart Appliances, Stupid Owners. huishoudapparaten klappen uit het boekje. Just not funny. at all. Gelukkig de kortste van de hoop.

Akkoord prolly wel het minste seizoen van de 4 maar toch nog altijd serieus van genoten. Als ik dan kijk naar Secret Level (ook van Tim Miller met veel overlap in studios die er shorts voor leverden) Dan steekt dit daar toch nog altijd met kop en schouders bovenuit. Jammer genoeg ook 50% minder kijkers tov S3 dus hopelijk is deze niet op weg richting cancellation want ik vind het nog steeds een van de beste shows die netflix ooit heeft weten te realiseren.

● In other news; Update ivm Spaceballs 2 which really seems to be happening
Heb er nog altijd niet zon goed oog op voornamelijk omdat Josh Greenbaum gaat regisseren en niet Mel Brooks zelf. Begrijpelijk aangezien die al 98 is. Toch deze text crawl voelt al wel op en top spaceballs. Hopelijk houdt Brooks hem bij de les en weten ze de space magic van het origineel te benaderen.

● SF Mystery Thriller naar een verhaal van Stephen King, executive producer van From. Jack bender (Alias, The Sopranos, Lost, The Last Ship & Mr. Mercedes) zal regisseren.

● Vrij epische trailer voor het 3e seizoen van Foundation. 11 juli. Bring it!

● Ik heb zo mijn twijfels of Edgar Wright met zijn remake van de 1987 classic "The Running Man" met Schwarzenegger het origineel gaat kunnen overtreffen. Ik verwacht eerder een slap afkooksel in de trend van Total Recall maar hoop natuurlijk verkeerd te zijn.

● Spielberg is klaar met het schieten van zijn mysterieuze sci-fi film. Jammer genoeg nog altijd geen titel maar release zou voor juni volgend jaar zijn. "Unfortunately, there's very little I can say about it other than that we finished shooting about three weeks ago. I think it looks fantastic and it comes out next June. When quizzed about whether the film is a UFO movie (as heavily rumored), Koepp sidestepped by replying, "What he does so brilliantly is that he combines a vast spectacle with really honest, human emotion. Unlike, I think, any other director- it's a very emotional experience, this movie." Koepp then went on to reveal that Spielberg actually had the idea for the project first and that he wrote an initial 50-page treatment that he then tunred into a script. "He was the most involved as he's been on any movie I've written for him to direct.

The upcoming film stars Emily Blunt, Josh O'Connor, Colin Firth, Eve Hewson, Colman Domingo and Wyatt Russell. As you've likely already guessed, deatils on the cast's roles are also being kept under wraps."

● Eerste screens voor Duncan Jones' Rogue Trooper
● Duncan Jones is klaar met filmen voor zn nieuwste. Rogue Trooper tells the story of 19, a ‘Genetic Infantryman’, who finds himself the sole-survivor of an invasion force. Desperate to track down the traitor who sold him and his comrades out, the super soldier is accompanied by three killed-in-action squad mates, whose personalities have been stored in his gun, helmet and rucksack.

Shot at Rebellion Film Studios in Oxfordshire, breakout talent Aneurin Barnard (The Goldfinch, Dunkirk) stars as the eponymous Rogue Trooper, alongside Hayley Atwell (Captain America), Jack Lowden (Slow Horses), Daryl McCormack (Good Luck To You Leo Grande), and Reece Shearsmith (Saltburn). Rounding out the cast is an incredible ensemble, which includes Jemaine Clement, Matt Berry (What We Do in the Shadows), Diane Morgan (Cunk on Earth), Alice Lowe (Black Mirror), Asa Butterfield (Sex Education) and Sean Bean.

Klaar met filmen maar het wordt wel degelijk een animatie film. “The advancements in Unreal Engine 5 and the inclusion of MetaHuman rigs mean that it is now possible to achieve a very high standard of animation within an indie budget. Working with our amazing partners at Rebellion, Epic and Treehouse Digital we are pioneering and developing a new creative pipeline that will enable independent production of CG animated films.”

Na dat te lezen voel je misschien de neiging dit project direct af te schrijven als cheap FX drivel genre low quality volume stuff dat we tegenwoordig vaker voorgeschoteld krijgen maar dunno. Gezien het gaat om een gestyleerde animatie film en de adembenemde scenes die je met correct gebruik van UE5 kan realiseren...

Rogue-Trooper.jpg

Ben benieuwd.
Rogue-Trooper-HERO.jpg
Rogue-Trooper-1.jpg

Rogue-Trooper-2.jpg
Rogue-Trooper-3.jpg

Toffe stijl! 👌

The cast also includes Hayley Atwell (Captain America, Mission: Impossible - Dead Reckoning), Jack Lowden (Slow Horses), Daryl McCormack (Bad Sisters, Good Luck to You Leo Grande), Reece Shearsmith (Inside No. 9, Saltburn), Diane Morgan (Cunk on Earth), Alice Lowe (Black Mirror), Asa Butterfield (Sex Education, Hugo) and Sean Bean (Game of Thrones, The Lord of the Rings). Diane Morgan eey... Zou het nog wel zien zitten moest ze opdraven als Philomena. :p

“2000 AD offers a very different flavor of comic action: Political and brutal at times, but always with a Pythonesque twinkle in the eye. Dredd (2012) was a taste of what 2000 AD has to offer and now we get to show the world another side of the beast. It is a genuine privilege to be given the opportunity to make Rogue Trooper,” Jones said.

● Ok, één van de mindere Apple SF reeksen. Regelmatig een nogal on the nose drama cringefest maar seizoen 2 eindigde toch weer boeiend genoeg dat ik wederom aanschuif voor het 3e. 😅 Invasion returns 22 augustus.

● Netflix hoopt een big budget remake van de 70s serie Land of the Lost op de been te krijgen.
4AvO1tZUsoupwSQ0Aetr93JJJIf.jpg

In 2009 schotelde Will Ferrell al een film remake voor die nog ietwat entertainend was maar toch eerder mistte. Hopelijk doet netflix het beter want de originele serie is wel goeie goofy fun. :p Then again, die 70s vibe is deel van de charme en dat lijkt me moeilijk over te brengen.

● Het 5e seizoen van Star Trek Strange New Worlds heeft groen licht gekregen en dit zat meteen ook het finale seizoen worden.
Seizoen 3 verschijnt volgende week, 15 juli.

● Dune 3 Messiah is begonnen met filmen en krijgt nu de officiele titel Dune: Part Three (shocking! ;p)
Dit deel zal voor de eerste maal volledig in IMAX geschoten worden. Robbert Pattinson has joined the cast en zal de villain Scytale voor zijn rekening nemen.
dune-dune-part-two.gif

● Eerste poster en trailer voor Project Hail Mary are here!
ProjectHailmarypostermain5991.jpg

Tijd voor een schietgebedje dat deze even hoge toppen als het boek weet te scheren.
● Het is al veel te lang geleden dat Phil Lord en Chris Miller nog eens een film gemaakt hebben maar voor hun volgende project hebben ze Project Hail Mary uitgekozen!
XHhY5OK.jpg

"Project Hail Mary" is based on Andy Weir's novel of the same name and was scripted by Drew Goddard, who also penned Ridley Scott's hit movie adaptation of Weir's book "The Martian." The parallels don't end there: "Hail Mary," like "The Martian," mainly focuses on an astronaut who's far from Earth and in dire straits. Except, here, the spaceman is Ryland Grace (Ryan Gosling), a former middle-school teacher who's left in an amnesiac state by a series of unfortunate events and must piece his memory back together in the middle of a space mission to save humankind. So no pressure?
@Buon postte hem ook reeds in de algemene trailer thread. We hebben er lang op moeten wachten maar hier is dan eindelijk de eerste trailer. Imo kijk je hem beter niet want die geeft al direct een vrij grote boek twist weg. Film is wel maar voor maart 2026 dus nog altijd wel even wachten. 😅

● Eerste trailer voor Lanthimos' Bugonia
● Anciens hier herinneren misschien nog hoe ik de voorbije 20 jaar te pas en te onpas mijn liefde voor het crimineel ondergewaardeerde Save the Green Planet heb uitgeschreeuwd.
SGP.png

We gaan waarschijnlijk eindelijk een deftige globale re release krijgen (4k please!🤞) want Yorgos Lanthimos heeft zonet aangekondigd dat een remake van deze zijn volgende project wordt! :woohoo: Normaal niet echt fan van remakes maar Yorgos zou Yorgos niet zijn als hij er geen unieke draai aan gaat geven dus laat maar komen. 🥳

Laatst bewerkt:
● Taika Waititi to direct new Judge Dredd movie
Waititi is jammer genoeg al serieus wat van zijn glans verloren maar toch nog steeds bovengemiddeld benieuwd naar zijn nieuwe projecten. Dat gezegd zijnde; Na Akira, The Incal, en zijn star wars film die allen al vrij lang in development hell zitten... The project doesn’t have a studio attached and is being shopped around Hollywood. 😬 Benieuwd of deze er van komt. I'll believe it when I see it. 😅

● Trailer voor The Occupant
Premiered at the 2025 SXSW London Film Festival and will be getting a US release in early August coming up. A gripping and uniquely mysterious sci-fi survival, set in the remote Georgian taiga.

● Black Mirror's creators zeggen Netflix vaarwel.
Charlie Brooker and Annabel Jones have split with the production company they founded, Broke & Bones, which is owned by Netflix. Brooker was Black Mirror's creator and writer and Jones was the executive producer. Gezien de populariteit vermoed ik dat Netflix ook zonder hen toch voor seizoen 8 zal gaan. Hoe dat zal uitdraaien valt nog af te wachten.

● Indie sci-fi horror thriller titled Descendent produced by Benson & Moorhead (Resolution, The Endless, Synchronic, ...)

● Mom tries to save daughter in timeloop thriller REDUX REDUX

● Species is 30 geworden en met de dood van Michael Madsen (RIP:frown:) ideaal om nog eens af te stoffen
Guilty as charged. :hurrr:

● Er zit een Franse remake aan te komen van Incredible Shrinking Man. Het fantastische verhaal van Richard Matheson werd eerder al geweldig verfilmd in 1957. Ja, zwart/wit en 7 decennia oud maar veredorie als die de tand des tijds niet doorstaan heeft. Dat origineel moet je gezien hebben! Holds up insanely well!
ng7pkydyrjcf1.jpeg

In The Man Who Shrinks zal Jean Dujardin, die eerder de oscar beste acteur won voor The Artist, de hoofdrol voor zich nemen.

● Tron: Ares Official trailer

● New trailer for Alien: Earth - A Greener World

Laatst bewerkt:
Cameron just might take a break from Avatar to direct a horror flick. 😲

please oh please

Cameron = Hollywood god imo, maar 5 (of 2 zelfs al) avatar films hoef ik niet. Nu bon wat hij ook doet, het zal toch slagen. Cameron doesn't fail.

Heb the Way of Water nu al 2x gezien en er komt sowieso nog een rewatch voor 19 December wanneer Fire & Ash in de zalen komt. :biglaugh: Ik snap langs een kant wat jullie willen zeggen want zou Cameron ook wel heel graag volledig nieuwe dingen zien maken maar langs de andere kant is Avatar gewoon de koning der blockbusters. Die Cameron trademarked high octane action die hij als geen ander weet te schieten blaast eender welke andere big budget franchise way outa water. ;p

De teleurstelling over de titelwijziging nu hij niet langer door het leven gaat als "de zaaddrager" is intussen bijna verwerkt. Fire & Ash komt stilaan dichterbij en mijn hype ervoor is toch weer richting kookpunt aant gaan. De runtime is nog niet bevestigd enkel dat deze langer zal zijn dan de 3 uur en 12 minuten van Way of Water! 🥳

De trailer ervoor is trouwens confirmed voor Fantastic Four. Ik kijk meer uit naar die trailer dan Fantastic Four zelf. 😅

Heb the Way of Water nu al 2x gezien en er komt sowieso nog een rewatch voor 19 December wanneer Fire & Ash in de zalen komt. :biglaugh: Ik snap langs een kant wat jullie willen zeggen want zou Cameron ook wel heel graag volledig nieuwe dingen zien maken maar langs de andere kant is Avatar gewoon de koning der blockbusters. Die Cameron trademarked high octane action die hij als geen ander weet te schieten blaast eender welke andere big budget franchise way outa water. ;p

De teleurstelling over de titelwijziging nu hij niet langer door het leven gaat als "de zaaddrager" is intussen bijna verwerkt. Fire & Ash komt stilaan dichterbij en mijn hype ervoor is toch weer richting kookpunt aant gaan. De runtime is nog niet bevestigd enkel dat deze langer zal zijn dan de 3 uur en 12 minuten van Way of Water! 🥳

De trailer ervoor is trouwens confirmed voor Fantastic Four. Ik kijk meer uit naar die trailer dan Fantastic Four zelf. 😅
Uw mening is null and void. Gij wilt enkel liggen geilen op blauwe aliens die hun staart in holtes steken. Dit is gewoon de goedkopere manier voor u om dat te evenaren ipv u elke zaterdag avond blauw te verven en naar niche seks feestjes te gaan. Verf is duur zuh.

The mind, how it boggles. Avatar 2 sucked, dat was in real-time bakken talent zien verspild worden terwijl de overdreven talrijke minuten maar bleven wegtellen. Ik was al geen fan van de eerste, maar die had tenminste nog wel een paar scenes die zich niet op die planeet bevonden en een badass villain die de show stal.

Uw mening is null and void. Gij wilt enkel liggen geilen op blauwe aliens die hun staart in holtes steken. Dit is gewoon de goedkopere manier voor u om dat te evenaren ipv u elke zaterdag avond blauw te verven en naar niche seks feestjes te gaan. Verf is duur zuh.
Dat is allemaal gewoon bonus op alle andere awesome stuff. I mean can you blame me?
tvDaO1e.jpeg

The appeal is obvious!
giphy.gif

(verf is ni zo duur)

The mind, how it boggles. Avatar 2 sucked, dat was in real-time bakken talent zien verspild worden terwijl de overdreven talrijke minuten maar bleven wegtellen. Ik was al geen fan van de eerste, maar die had tenminste nog wel een paar scenes die zich niet op die planeet bevonden en een badass villain die de show stal.
Y'all are wrong! 1 is al een rollercoaster van jewelste en 2 was in alle aspecten beter. :eviltongue:
f27ede6e6df4ccf077b26263183e1ca299e9f395.gifv

Terug
Bovenaan