Sean "P Diddy" Combs beschuldigingen

Horse

Well-known member
Iemand up to date met deze historie? Ik hoor verhalen over coke, meiden die iets in hun drank hadden en dan verkracht werden, heel veel baby olie (who gives a f), …

Laat mij toe om te zeggen dat je als populair figuur vandaag de dag toch SERIEUS moet oppassen. Het kan op 1 dag allemaal gedaan zijn. En dat is het denk ik ook in dit geval. Sounds serious…

Iemand up to date met deze historie? Ik hoor verhalen over coke, meiden die iets in hun drank hadden en dan verkracht werden, heel veel baby olie (who gives a f), …

Laat mij toe om te zeggen dat je als populair figuur vandaag de dag toch SERIEUS moet oppassen. Het kan op 1 dag allemaal gedaan zijn. En dat is het denk ik ook in dit geval. Sounds serious…
Ik denk dat je gewoon geen criminele feiten moet plegen als je onbekend of bekend bent.

Kerel heeft volgens mij meer op zijn geweten dan enkel dit, maar ok, over dit geval gaat het vooral over zijn befaamde feestjes, waar er precies toch nogal veel volk gepasseerd is. Op zich niks verkeerd mee, maar blijkbaar is er toch vanalles gebeurd zonder toestemming van.

voor iets meer info

Als je naar zulke feestjes gaat, met mensen die een reputatie hebben, soms ook meegaan naar hotelkamers (niet om te gaan kaarten weet je toch)…

Slachtoffers zijn slachtoffers, maar je moet het ook niet gaan opzoeken hè

Als je naar zulke feestjes gaat, met mensen die een reputatie hebben, soms ook meegaan naar hotelkamers (niet om te gaan kaarten weet je toch)…

Slachtoffers zijn slachtoffers, maar je moet het ook niet gaan opzoeken hè
Dude... victim blaming much? Niemand kiest om verkracht te worden. Het woord "feest" is niet echt van toepassing voor zo'n event me dunkt.

Denk dat momenteel nog maar de top van de ijsberg bekend is.
Er zouden meer dan honderd slachtoffers zijn blijkbaar.

Jongste slachtoffer zou 9 jaar zijn
The fuck gast

Mja allegedly, nu alleszins het feit dat er +100 nieuwe slachtoffers zich melden is ook om achterover te vallen.

Zelfs bij R Kelly was die fallout stukken minder, zeer benieuw wat dat hier nog gaat geven.

Dus, voor mensen die niet volledig mee zijn:
Er zijn al jaren geruchten dat Diddy echt de supervillain van de entertainment industrie is. Ook gaan er geruchten dat hij homo/biseksueel zou zijn.

De realiteit blijkt dus echter een combinatie, die hij op een rare manier naar voren liet komen.
Enkele feiten/geruchten samen gestoken:
- Het zwaar fysiek misbruiken (in mekaar slaan) van zijn ex-vriendin Cassy. TMZ artikel: https://edition.cnn.com/2024/05/17/...iddy-combs-cassie-venture-surveillance-digvid
- De moord op Tupuc zou door hem in actie gezet zijn
- Hij zou geweten hebben dat de auto waar Notorious BIG in zat, beschoten ging worden. En is dan zelf last minuten nog van auto gewisseld
- Hij organiseerde freak-offs waar hij prostituees liet langs komen en mensen dwong om seks met ze te hebben, voornamelijk mannen, en dit dan filmde. Ze moesten dagenlang door gaan en kregen tussendoor IV's om zich te hydrateren.
- Diddy zou mensen op regelmatige basis hebben gedrogeerd
- Diddy zou tienersterren zoals Usher en Justin Bieber zwaar seksueel misbruikt hebben
- Meerdere verkrachtingen, drogeren en afpersingen in zijn vroegere jaren, zowel bij mannen als vrouwen
- Diddy is schuldig bevonden voor het bedreigen van een fotograaf met een pistool
- Eind jaren 90 heeft Diddy samen met bodyguards Steve Stout in mekaar geklopt, had hier ook een champagnefles en een bureaustoel voor gebruikt meen ik
- Dan nog talloze verkrachtingen in opnamestudios van Bad Boy Records
- Hij dwong Cassie ook om seks te hebben met mannelijke prostituees en filmde dit dan

Het lijstje gaat nog wel verder, maar dit lijkt me wel voldoende om te beseffen dat dit niet gewoon een bekend iemand is die ze nu proberen te pakken op iets.

Op Tupuc da weet ik niet, maar op Tupac dat geloof ik in ieder geval wel dat hij er iets mee te maken had.

Ff serieus, als ge al menig jaren naar hip hop luistert, en al vele hints gehoord hebt van andere artiesten, dan zal er wel iets van waar zijn ja, waaronder 50 Cent uiteraard, maar ok die trolled iedereen :-)

De realiteit blijkt dus echter een combinatie, die hij op een rare manier naar voren liet komen.
Enkele feiten/geruchten samen gestoken:

- Diddy zou tienersterren zoals Usher en Justin Bieber zwaar seksueel misbruikt hebben
Dit is wel nog very much een veronderstelling natuurlijk... De rest is al redelijk duidelijk.

Op Tupuc da weet ik niet, maar op Tupac dat geloof ik in ieder geval wel dat hij er iets mee te maken had.

Ff serieus, als ge al menig jaren naar hip hop luistert, en al vele hints gehoord hebt van andere artiesten, dan zal er wel iets van waar zijn ja, waaronder 50 Cent uiteraard, maar ok die trolled iedereen :)
Ene Tupac moet Biggie zijn maar welke? :)

Ik denk dat je gewoon geen criminele feiten moet plegen als je onbekend of bekend bent.
Deels mee eens (met jou stelling / zin). Maar als je veel geld hebt dan is de kans sowieso groter dat je valselijk beschuldigd gaat worden van bepaalde feiten tov wanneer je een arme piet de lul bent. Dat is geen rocket science.

Maar goed het gaat in dit geval over redelijk veel beschuldigingen ... en niet zoals bijvoorbeeld Johnny Depp.

Laatst bewerkt:
Deels mee eens. Maar als je veel geld hebt dan is de kans sowieso groter dat je valselijk beschuldigd gaat worden van bepaalde feiten tov wanneer je een arme piet de lul bent. Dat is geen rocket science.

Maar goed het gaat in dit geval over redelijk veel beschuldigingen ... en niet zoals bijvoorbeeld Johnny Depp.

Op zich al zot dat die beelden van de mishandeling van Cassie pas recent zijn opgedoken gezien Diddy zo bekend is.
Die beelden zijn van 2016 hé...
Kan toch iets opbrengen als je die verkocht krijgt en gaat in de VS nog makkelijk ook.

Op zich al zot dat die beelden van de mishandeling van Cassie pas recent zijn opgedoken gezien Diddy zo bekend is.
Die beelden zijn van 2016 hé...
Kan toch iets opbrengen als je die verkocht krijgt en gaat in de VS nog makkelijk ook.
goh ja, maar als je weet dat je mogelijks de "afrekening" krijg, zijde met dat geld ook niet veel.

Deels mee eens. Maar als je veel geld hebt dan is de kans sowieso groter dat je valselijk beschuldigd gaat worden van bepaalde feiten tov wanneer je een arme piet de lul bent. Dat is geen rocket science.

Hoe kan je daar nu deels mee eens zijn? Dus soms zijn criminele feiten wél ok?

Terug
Bovenaan