Sergio Over De Grens Seizoen 3

KingNine

Active member
Ik vond de eerste aflevering van het nieuw seizoen met Schoenaerts al direct een schot in de roos. Die kerel komt hier nauwelijks in de media en blijft een beetje mysterieus op de achtergrond, toch wat opengebloeid in Sardinië met de nodige charme.

Alvast een boeiend begin van de nieuwe reeks. Niet de indruk dat er veel klef gedoe was, enkel pure gesprekken.

Top programma, fretten en reizen... van de 2 belangrijkste dingen in't leven. 😁

Laatst bewerkt:
Ik vond het ook wel een goede aflevering met Schoenaerts. Blijft zijn muren wel optrekken rond zijn vader, maar ik heb het gevoel dat die daar nooit helemaal open over gaat zijn. Ziet er mij een heel intense kerel uit en komt soms wat over als een blaaskaak, maar dat is wel iemand met wie ik een pint zou willen pakken om zijn straffe verhalen te horen. Begint ook al richting de vijftig te gaan en die wil nog aan kinderen beginnen. Kan perfect, uiteraard, maar evident is dat niet.

Het was niet slecht, maar ik had de indruk dat Matthias een rol speelde en zich niet wou blootgeven, kan me vergissen.
Ik kijk erg uit naar de volgende aflevering met Jennifer Heylen :love2:

Ik vond het ook wel een goede aflevering met Schoenaerts. Blijft zijn muren wel optrekken rond zijn vader, maar ik heb het gevoel dat die daar nooit helemaal open over gaat zijn. Ziet er mij een heel intense kerel uit en komt soms wat over als een blaaskaak, maar dat is wel iemand met wie ik een pint zou willen pakken om zijn straffe verhalen te horen. Begint ook al richting de vijftig te gaan en die wil nog aan kinderen beginnen. Kan perfect, uiteraard, maar evident is dat niet.
Blaaskaak niet zozeer, eerder iemand die met alle lagen van de bevolking overweg kan, en zich makkelijk kan schikken naar de setting, blijft natuurlijk een rasacteur...
Ik vind hem op zich wel een intrigerend persoon, mede omdat hij niet wilt opvallen tussen de sterren. En idd zijn toekomstperspectieven maar why not.

Leuke intense aflevering met Heylen die zeer enthousiast zich openstelde voor nieuwe dingen en smaken, waarbij ze naar het einde toe letterlijk weinig om het lijf had 😋

Leuke intense aflevering met Heylen die zeer enthousiast zich openstelde voor nieuwe dingen en smaken, waarbij ze naar het einde toe letterlijk weinig om het lijf had 😋
Haha noticed, Sergio zal het moeilijk hebben gehad om zich te concentreren tijdens die laatste diner. Voorts vond ik het niet zo'n boeiende aflevering, paar blijtstukken erin die niet nodig waren. Ik kijk vooral nog uit naar Brusselmans en Bockie.

Haha noticed, Sergio zal het moeilijk hebben gehad om zich te concentreren tijdens die laatste diner. Voorts vond ik het niet zo'n boeiende aflevering, paar blijtstukken erin die niet nodig waren. Ik kijk vooral nog uit naar Brusselmans en Bockie.
Sergio was toch vanaf minuut 1 alle flirt tricks aan het toepassen? :laugh:

Sergio was toch vanaf minuut 1 alle flirt tricks aan het toepassen? :laugh:

Sergio? Zij kon er anders ook wat van...

"54 vind ik echt een sexy leeftijd"
"uw sausje is heel lekker"
En andere dingen die me nu ontglippen.

Heb me op verschillende momenten afgevraagd of daar niks meer gebeurd is, haha

Nieuwsgierig na dit hier te lezen ben ik ook maar eens gaan kijken. Dat dat laatste diner in prime time op VTM is mogen komen?!
Jennifer haar tepels die uitsteken (door de frisse wind?) over heel die tafel, Sergio met een zuigplek in zijn nek.
Sowieso dat daar meer gebeurd is en ze beiden effectief 'over de grens' gegaan zijn. :oi22:

Sidenote: ik vind dat Jennifer eigenlijk altijd te veel uitpakt met haar balkon, dat is echt nergens voor nodig. Leuke, spontane meid die voldoende andere kwaliteiten heeft.

Sergio? Zij kon er anders ook wat van...

"54 vind ik echt een sexy leeftijd"
"uw sausje is heel lekker"
En andere dingen die me nu ontglippen.

Heb me op verschillende momenten afgevraagd of daar niks meer gebeurd is, haha
Sowieso is daar meer gebeurd. Er werd meer geflirt dan gekookt deze aflevering.

Benieuwd naar die aflevering met Wesley Sonck. Wel toevallig dat die op korte tijd twee keer opduikt in zo'n programma. Eerst Het Huis en nu dit.

Er zijn weinig BV's maar ondertussen 10+ BV-programma's die elk half jaar hun seizoen moeten opvullen, dus het is eerder "noodzaak" dan toeval. Bockie De Repper passeert op 2 maanden bvb in dit programma, Vrede op aarde en Columbus.

Sergio is ook op interviewcursus geweest, het eerste seizoen was onwennig, het tweede (hilarisch) ingestudeerd en nu (gespeeld) spontaan. Het zijn uiteraard altijd dezelfde soort vragen die terug komen.

Die kerel komt hier nauwelijks in de media en blijft een beetje mysterieus op de achtergrond
Mysterieus ? De flops stapelen zich op + hij werd gepakt onder invloed van snuitsneeuw. Heeft ook rare entourage van Antwerpse krapuultjes. Die nieuwe Johnny Hallyday biopic gaat ook niet veel soeps worden vrees ik.

Sidenote: ik vind dat Jennifer eigenlijk altijd te veel uitpakt met haar balkon, dat is echt nergens voor nodig. Leuke, spontane meid die voldoende andere kwaliteiten heeft.

Als zij nu graag flaneert met haar schoon balkon, wat is daar mis mee? Die preutsheid mag Vlaanderen eindelijk wel eens verlaten.

Benieuwd naar die aflevering met Wesley Sonck. Wel toevallig dat die op korte tijd twee keer opduikt in zo'n programma. Eerst Het Huis en nu dit.

Is gewoon een sympathieke vent, daarom dat die zo vaak opduikt. Liever Wesley dan Herman Brusselmans ofzo.

Wat was Karen Damen een waste in dit programma. Lust die eigenlijk iets? En zich dan ook nog gedragen als een boerin. Beuh.
Er was ook niet de minste klik met Sergio, logisch.

Ik snap de keuze ook niet om Karen Damen op te voeren in dit programma, er waren wel interessantere personen genoeg die zouden gaan. Totaal geen voeling met elkaar, zelfs op het afscheidsmomentje was het niet "gemeend*...Enige pluspuntje is dat ik ferm heb gelachen met het stukje boter "karnen" en de nodige gemonteerde fragmenten. Funky 😁

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan