Sergio Over De Grens Seizoen 3

Soms stoor ik me ook aan zo een seizoen waar je in de columbus, het huis en Sergio Over De Grens dezelfde personen ziet, maar we zijn niet de enige https://www.humo.be/tv/waarom-u-~bbc91664/

Sergio Over De Grens is wel een van de programma's die ik met elke gast bekijk, raar hoe goed slecht middelmatig soms kan zijn. Het huis skippen we hier als de gast ons niet aanstaat, Sergio Over De Grens kijken we gewoon. Daardoor bv toch de aflevering van het Huis met Wesley Sonck bekeken.

Idd, was 1 van de betere afleveringen, Bockie vloeide goed samen met Sergio en oprecht interessante gesprekken.
Aangenaam zien!
enigste echt boeiende aflevering met liefde voor leven én inhoudelijk interessante gesprekken
Nu spreekt Spanje mij sowieso aan wat ook helpt.

Wederom een toffe slotaflevering met alweer dubbelzinnige interactie tussen Sergio en de vrouwen:

Sergio staat voor Jenni Heylen*
Jen: Maar Sergio dat is gigantisch!
Sergio; gewoon lekker in je mondje steken.
Karen: Toen spoot er iets in ons gezicht...
Sergio: Dat waren geen mosselen 'hahahahahah'.

Conclusie: aangezien reizen en eten ook mijn passies zijn en ik enorm veel respect en bewondering heb voor zo'n gepassioneerde chef als Sergio, was het een aangenaam seizoen. Enkel Karen Damen mocht vervangen worden door iemand met IQ.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat jullie nogal snel conclusies trekken.

Jennifer Heylen vond ik vooral heel jong overkomen, als in immatuur. Ofwel was het met alles wat bewoog lachen, continu bezig zijn met haar haar en make-up, oftewel zitten wenen voor 't minste.

Ik heb ze allemaal opgenomen en bekijk ze door elkaar. Bockie tot nu toe de beste. Bezig met Karen nu.

Terug
Bovenaan