Silent Hill 2

Heb hem door die bug, maar is niet moeilijk om te doen, zag al een speedrunner richting de 2 uur gaan, op hard... :p

Casual spelers die zeiden dat ze gewoon speelden, nergens gewoon nutteloos wachten en wat skippen hier en daar, haalden het simpel in 6 uur.
Lijkt me ook relatief simpel. Heel veel tijd spendeert ge met rondklooien en het zoeken van de verschillende key-objects. Als ge dan nog rekening houdt met de bonus die ge in early NG+ kunt vinden, dan moet het echt een eitje zijn.

Lijkt me ook relatief simpel. Heel veel tijd spendeert ge met rondklooien en het zoeken van de verschillende key-objects. Als ge dan nog rekening houdt met de bonus die ge in early NG+ kunt vinden, dan moet het echt een eitje zijn.
Je kan zelf gewoon puzzels skippen ook, als je de code weet van een slot of dergelijke, moet je niet alle tips gaan zoeken eerst, kan gewoon code in geven en door gaan.

Ewel ben met zo een run bezig geen radio, proberen onder de 10u al denk ik dat ik dat niet ga halen, zit pas in dat appartement en an al 3u bezig ...

Ewel ben met zo een run bezig geen radio, proberen onder de 10u al denk ik dat ik dat niet ga halen, zit pas in dat appartement en an al 3u bezig ...
L1 is sprinten hè :D die moet ge constant inhouden. Ik zat aan 14 uur aan het hotel. En heb thans veel gepalaverd overal. Lig er nu een weekje uit. Op vakantie met de kids :)

Terug
Bovenaan